Ehdotus toimitukselle

Vierailija

MItä mieltä olette, olisikohan viisas ratkaisu jäädyttää tämä keskustelupalsta ainakin toistaiseksi kunnes nuo kieroutuneet seksikeskustelijat rauhoittuvat tai löytävät uuden sivuston provosoitavakseen. Sinänsä tämä tilanne on mielestäni valitettava, koska luulen että itseni lisäksi monelle muullekin yksinäiselle nämä ET-keskustelusivut ovat olleet mukavaa ajanvietettä. Vaan ei ole enää. Koska tilanne on nyt mikä on, omalta osaltani lopetan näiden sivujen seuraamisen tältä erää tähän.

Toivotan kaikille miellyttävää joulun aikaa!

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:

MItä mieltä olette, olisikohan viisas ratkaisu jäädyttää tämä keskustelupalsta ainakin toistaiseksi kunnes nuo kieroutuneet seksikeskustelijat rauhoittuvat tai löytävät uuden sivuston provosoitavakseen. Sinänsä tämä tilanne on mielestäni valitettava, koska luulen että itseni lisäksi monelle muullekin yksinäiselle nämä ET-keskustelusivut ovat olleet mukavaa ajanvietettä. Vaan ei ole enää. Koska tilanne on nyt mikä on, omalta osaltani lopetan näiden sivujen seuraamisen tältä erää tähän.

Toivotan kaikille miellyttävää joulun aikaa!

Tervemenoa!!!

Vierailija

KYSYMYS TOIMITUKSELLE ? MIKÄ ESTÄÄ LAITTAMASTA SEURAAVASTI. VAIN KIRJAUTUNEET VOIVAT KOMMENTOIDA ?Niinkuin monessa muussakin lehdessä on.Mikä on toimituksen motiivi ? sallia kaikkien rivouksien kirjoittaminen,ovat vallanneet nämä sivut, tavalliset ihmiset ei voi enää kirjoittaa tänne.Ja kaikkoavat niin täältä kun lehdestäkin.
Toimitus ihmettelee ja sallii kaiken rivouden.Aivan sairasta.

Vierailija

Anonyymi 18.12.2011 23:15 (M-L)
------------------------------------------------------------------------
Anonyymi 18.12.2011 20:22
Enpä enää viitsi täällä ET-netissä kirjoitella.
Niin törkeitä kirjoituksia sallitaan julkaista,että huh huijaa.
Vaikka en olekkaan kukkahattu-täti,niin rajansa kaikella.
Muutamia vuosia olen täällä ollut,mutta nyt riitti.
Näkemiin.
-------------------------------------------------------------------------
Aloituksesi on minun mielestäni aivan asiallinen. Itse olen ollut myös alusta
lähtien mukana ja alkuvuosina oli tosi mukavia ja asiallisia keskusteluja.
Ilmapiiri näillä palstoilla on kokonaan muuttunut. En nyt kuitenkaan aio
"marmattaa" tästä, vaan tehdä ehdotuksen:
Te kaikki, jotka haluatte käydä asiallista ja ystävällismielistä keskustelua
ihan oikeista aiheista - asia-aiheista tai huumorilla höystetyistäkin, teille
ehdotus - Avataan runsaasti uusia keskusteluja Et-raadin alueelle ja kirjoitellaan
niihin. Nyt kaikki mukavia aiheita keksimään!

Antaa näiden kaikkien törkyjuttujen olla kaikille vapaalla alueella, ja kirjoittakoot
niihin mitä tahansa sielu sietää ja toimitus hyväksyy. Jätetään ne omaan arvoonsa,
emme lue, emmekä kommentoi.

M-L
************************************************************************************************
Laiton äsken yllä olevan viestini toiseen keskusteluun.
M-L

Vierailija

Kyllä törkyily loppuu, jos ylläpito sen tosiaan haluaa lopettaa, mutta ei näytä olevan heillä siihen mitään haluja

Vierailija

Lainaus:

Anonyymi 18.12.2011 23:15 (M-L)
------------------------------------------------------------------------
Anonyymi 18.12.2011 20:22
Enpä enää viitsi täällä ET-netissä kirjoitella.
Niin törkeitä kirjoituksia sallitaan julkaista,että huh huijaa.
Vaikka en olekkaan kukkahattu-täti,niin rajansa kaikella.
Muutamia vuosia olen täällä ollut,mutta nyt riitti.
Näkemiin.
-------------------------------------------------------------------------
Aloituksesi on minun mielestäni aivan asiallinen. Itse olen ollut myös alusta
lähtien mukana ja alkuvuosina oli tosi mukavia ja asiallisia keskusteluja.
Ilmapiiri näillä palstoilla on kokonaan muuttunut. En nyt kuitenkaan aio
"marmattaa" tästä, vaan tehdä ehdotuksen:
Te kaikki, jotka haluatte käydä asiallista ja ystävällismielistä keskustelua
ihan oikeista aiheista - asia-aiheista tai huumorilla höystetyistäkin, teille
ehdotus - Avataan runsaasti uusia keskusteluja Et-raadin alueelle ja kirjoitellaan
niihin. Nyt kaikki mukavia aiheita keksimään!

Antaa näiden kaikkien törkyjuttujen olla kaikille vapaalla alueella, ja kirjoittakoot
niihin mitä tahansa sielu sietää ja toimitus hyväksyy. Jätetään ne omaan arvoonsa,
emme lue, emmekä kommentoi.

M-L
************************************************************************************************
Laiton äsken yllä olevan viestini toiseen keskusteluun.
M-L

Kyllä täällä nyt on kukkahattutätien lippukunta kovasti uhoamassa ja toimeen tarttumassa. Oikein kälkätys ja kirkuminen vaan kuuluu, kun kukkahattutädit yrittävät tehdä maailmasta omannäköistään.

Voi tuo vajaamielistä haihattelua !

Vierailija

Kyllä täällä nyt on kukkahattutätien lippukunta kovasti uhoamassa ja toimeen tarttumassa. Oikein kälkätys ja kirkuminen vaan kuuluu, kun kukkahattutädit yrittävät tehdä maailmasta omannäköistään.

Voi tuo vajaamielistä haihattelua !

Tervemenoa vessaan käsitöihin,ei kukaan täyspäinen tuollaisia rivouksia kattele.

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Siivosin juuri sana on vapaa -alueelta muutamia viestejä.

Te, joka olette rekisteröityneet, aloittakaa uusia keskusteluja ET-raati-alueelle, sinne eivät voi anonyymit kirjoittaa. Otsikosta kannattaa katsoa keskustelun aihe ja jättää lukematta, jos aihe ei kiinnosta.

Sari
verkkotoimittaja

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä tuohon Sarin ehdotukseen vielä jatkaisin, että kannattaa selata raadin alueelta kaikki vanhat otsikot joissa voi olla jo aihe valmiina. On selkeämpää jos samasta aiheesta ei ole montaa keskustelua, niinkuin nyt on täällä. Joillakin keskustelupalstoilla siitä on maininta ohjeissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat