Se vanha harmaa tavallinen teksti oli minulle helppolukuisempaa. Nyt on kovin mustavalkoista, teksti pomppaa mustana ja matalana silmille kirkkaan valkoiselta pohjalta. Ja ainakin minulta menee aikaa totutella uusiin paikkoihin (mistä minkin löytää).
Nyt kun itse olen kovaa kyytiä vanhenemassa, niin minun on kaiken aikaa sopeuduttava monenlaisiin uudistuksiin. Ei se helppoa ole.
Sivut
Mitäpäs olet uudistamassa..?
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/q71/s720x720/10168118_10152476197263394_776436193997189644_n.jpg[/img]
Enpä saa tuota selville vaikka miten vuovaan.
Juuli
Tää menee just niin kun pitääkin.
Ensin vaaditaan ja uhotaan.
Sitten kun saadaan valmista,
haujutaan pataluhaksi.
Niin sen pitää mennäkii!!!
Koitapas "Vierailijana"!
Edelläolevat ET-lehden FB-sivuilta orvokit ja tulppaanit
Kuvasiirron harjoittelua kun on niin omituista että omia kuvia ei saa liitettyä!!!
Minäkin harjoittelin tällä ET-lehden kuvalla. Jospa kohta onnistumme myös omien kuvien siirtämisessä...
Juuli, tiedäkö miten corelin photo paintista siirretään kuvia?
Niin on.
Mitä vanhat yksinkertaset jutut on vanhoille yksinkertasille ihmisille tehty niin halvatun hankaliksi.
Huokaa turhautunut, itsensä tyhmäksi tunteva Mökinmuori.
Luuletko KenWoodi, että toiset ovat samaa mieltä kanssasi, vai haluatko vain enemmistöä miellyttää.
Kaiken kokenut Ken Wood! Älä yritä heittäytyä noin vaatimattomaksoi, fiksu jätkä.
Ihanat sivut . hyvä Et_netti
Ei ole siitä ihanuudesta vielä täyttä varmuutta.....
Se vanha harmaa tavallinen teksti oli minulle helppolukuisempaa. Nyt on kovin mustavalkoista, teksti pomppaa mustana ja matalana silmille kirkkaan valkoiselta pohjalta. Ja ainakin minulta menee aikaa totutella uusiin paikkoihin (mistä minkin löytää).
Nyt kun itse olen kovaa kyytiä vanhenemassa, niin minun on kaiken aikaa sopeuduttava monenlaisiin uudistuksiin. Ei se helppoa ole.
Kokeillaan tätäkin toimintoa
ΨµΩßΠœΞΞΞΞω∃ΣΩΨ☼ÇÑ∀
Itse otettuja valokuvia on vaikee siirtää palstalle, ainakin minun taidoilla...!
Venäjällä ei saa kohta kiroilla ?
Hesari
Oletko kuitenkin onnistunut? Jos olet, kertoisitko meille, jotka ei onnistuta.
Sivut