Uudistus on yhtä perkelettä

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Sivut

Kommentit (152)

Vierailija
Ken Wood

Tää menee just niin kun pitääkin.

Ensin vaaditaan ja uhotaan.

Sitten kun saadaan valmista,

haujutaan pataluhaksi.

Niin sen pitää mennäkii!!!

Vierailija

Edelläolevat ET-lehden FB-sivuilta orvokit ja tulppaanit

Kuvasiirron harjoittelua kun on niin omituista että omia kuvia ei saa liitettyä!!!

Vierailija

Minäkin harjoittelin tällä ET-lehden kuvalla. Jospa kohta onnistumme myös omien kuvien siirtämisessä...

Vierailija
Ken Wood

Niin on.

Mitä  vanhat yksinkertaset jutut on vanhoille yksinkertasille ihmisille tehty niin halvatun hankaliksi.

Vierailija
Vierailija
Ken Wood

Niin on.

Mitä  vanhat yksinkertaset jutut on vanhoille yksinkertasille ihmisille tehty niin halvatun hankaliksi.

Minulle on ylipääsemättömän hankalaa päästä edes kirjautumaan muusta nyt puhumattakaan.

Huokaa turhautunut, itsensä tyhmäksi tunteva Mökinmuori.

Vierailija

Luuletko KenWoodi, että toiset ovat samaa mieltä kanssasi, vai haluatko vain enemmistöä miellyttää.

Kaiken kokenut Ken Wood! Älä yritä heittäytyä noin vaatimattomaksoi, fiksu jätkä.

Vierailija
Vierailija

Ihanat sivut . hyvä Et_netti

Ei ole siitä ihanuudesta vielä täyttä varmuutta.....

Vierailija

Se vanha harmaa tavallinen teksti oli minulle helppolukuisempaa. Nyt on kovin mustavalkoista, teksti pomppaa mustana ja matalana silmille kirkkaan valkoiselta pohjalta. Ja ainakin minulta menee aikaa totutella uusiin paikkoihin (mistä minkin löytää).

Nyt kun itse olen kovaa kyytiä vanhenemassa, niin minun on kaiken aikaa sopeuduttava monenlaisiin uudistuksiin. Ei se helppoa ole.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat