Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä voi mutta vaatii hiukan osaamista, en ala tässä neuvomaan koska siitä ei kirjallisena ohjeena ota selvää kukaan.

Nuo kaksi aiempaa on omista valokuvista tänne hiissattu.

Vierailija

Kaino toivomus harjoittelijoille:

Voisitteko laittaa kuvia hieman pienempinä. Vaikka harjoittelu on mukavaa, niin silti.

Hyvä että teitä tietäjiä ja osaajia on, mutta ei jokaisella ole käytössään kuvankäsittelyohjelmia joita käyttäisi. Eikä kaikilla myöskään ole käytössä nopeita nettiyhteyksiä ja 4 G mokkuloita. Ei ole millään tavalla rakentavaa eikä kaunista tavallaan kehuskella sillä osaamisellaan.

Tämä nyt oli aika rumasti sanottu mutta siltä minusta tuntuu.

Tsemppiä harjoituksiin!

Vierailija
Vierailija

Voisitteko laittaa kuvia hieman pienempinä. Vaikka harjoittelu on mukavaa, niin silti.

Hyvä että teitä tietäjiä ja osaajia on, mutta ei jokaisella ole käytössään kuvankäsittelyohjelmia joita käyttäisi. Eikä kaikilla myöskään ole käytössä nopeita nettiyhteyksiä ja 4 G mokkuloita. Ei ole millään tavalla rakentavaa eikä kaunista tavallaan kehuskella sillä osaamisellaan.

Tsemppiä harjoituksiin!

Voi laittaa pieniä tai suuria ei näitä ole pakko katsoa, jos ei kuvista piittaa pysyy teksti puolella.

Se kehuu joka pystyy, minä en kehu kuitenkin jotain osaan.

Niin voi ja minä olen yhden ohjeen murteisiin eilen ja tänään jatkanut eli laittanut. Enkä minä mitään mainosta.

Ei sitä ole pakko noudattaa. Tehkää oman päänne mukaan.

Tuleekin varmasti parempi.

Nääs

Juuli

Saanko minä yrittää neuvoa vai olenko minä manostamassa itseäni.

Ota esiin se oma kuva ja vie se kuvapalvelun kautta jollekin tyhjälle kirjoitussivulle ja klikkaa se auki. Senjälkeen klkaat kakkospainikkkeella, siis hiiren sitä omaa nyt  avointa kuvaa. Tulee lokerikko josta otat -näytä kuvan tiedot- kohta. Tulee taas lokerikko ja siitä klikaat sinisen rivin. Se loppuu jpg. Alkaa muistaakseni http.  Nyt on osoite hiiressä. Ja sitten tulet tänne kirjoitustilaan. ET kuvapalvelun kautta vaan ihan suoraan vaan. Älä poikkea kahveelle välillä. Siis suoraan himaan kirjoittamaan kirjoitustilaan.

Laita kursori, ota ylhäältä se pien neliö kirjoitustilan yläosasta siis jossa lukee muistaakseni liitä, vai siirrä/muokkaa kuvat. Tulee taas lokerikko ja siihen yläriville se mitään imgejä tai muuta lisäämättä, se jonka toit hiiressäsi sieltä viimeiseltä siniseltä rivitä. Sitten klikkaa vaan sen OKn siitä lokerosta. Kuva tulee esiin. Nyt voit ryyppiä kahvetta ja syödä vaikka munkkipossun.

Minä jouduin vaihtamaan selaimeni firefox tänään exploreriksi ku herjasi ette käy nyt. Käski ottaa jotain ctrl ja x ja sitä minä en osaa. Taas tulee omat kuvat ja vieraat omista tiedostoista. Sekä netistä.

Jos menet jonkun kuvapalvelun kautta niin käy noin että tulee vaan jotain prosentteja. Ei tule kuvaa. Siis pysy pois sieltä senjälkeen kun olet sen kuvapalvelun kautta johonkin, ei väliä mille, tyhjälle sivulle -näytä kuvan tiedot- ottaksesi vienyt ja tiedot saanut. Sitten vasta tulet pois sieltä suoraan tänne tyhjälle kirjoitusosalle

Tälviisii nääs

Juuli

.

Vierailija

Tsemppiä harjoituksiin!

Onko netissä ruvettu laskemaan palstamillimetrejä? Lisää hyviä suuria kuvia. Netistä löytyy ilmaisia kuvankäsittelyohjemia ja ilmaisia kuvankäsittelypalveluita.  Ei 4G-mokkuloita tarvita. Niiden kuuluvuuspeittokin on surkea. Hyvä julkaiseminen on lahjoista kiinni. Ei teknisestä varustuksesta.

Ei mainos.

Näin saat kuvan, oman tai vieraan siirrettyä tänne omista tiedostoista.

Vie kuva omista tiedostoista kuvapalvelun kutta jonnekin, ei väliä, sivulle toimenpiteitä varten. Avaa se. Klkkaa kuvaa hiiren kakkonen eli oikeapuolinen painike. Tulee  lokerikko jossa lukee mm. -näytä kuvan tiedot-.   Klikkaa siitä tulevasta lokerosta -kopioi vasen eli ykkönen hiiri. Siinä tulevassa, uudessa taas , lokerossa  on sininen rivi. Kilkkaa se oikea painike . Vain se. Tulee taas lokerikko jossa lukee mm.- kopioi- . Kilkkaa se vasen painike.  Nyt sinulla on hiiressäsi kuvan osoite. Tule pois ET KUVAPALVELUN KAUTTA, sieltä tänne suorraan  eeteehen.  SIIS ET TULE kuvapalvelun kautta vaan suoraan tänne kirjoitustilaan.

Mene tyhjään vastaa kohtaan. Kursori ykkösellä ja sitten otat ylhäältä sen kirjoitustilan ylälidasta sen jossa ilmestyy teksiti pieneen neliöön kun viet nuolen sen kohdalle lukee liitä vai oliko siirrä/muokkaa kuvat. Klikkaa sitä neliötä. Et ota sitä jossa lukee pelkkä liitä. Sitten kursori sen tulevan lokeron  yläriville ja klikkaat kakkospainikkella.  Kuva tulee.

Kiljaise. Varo koiraa/kattia/vaimoa/miestä ettei pelästy ja pure.

Juo munkkikahveet. Tai pullo pilsua.

Kakkospalkinnoksi saat täällä haukut kun osaat laittaa kuvan. Muut kun ei osaa.

Silleenääs

Juuli

.  

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat