Tissiviisut

Vierailija

Laulaja, lauluntekijä, maalari Cleo piti omat rintansa pukunsa suojissa varsinaisessa viisuesityksessä, mutta taustalle oli palkattu pyykkiveden kanssa lotraamaan kaksi puolalaisblondia antavine kaula-aukkoineen.

iltasanomat.fi

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Minä olen miettinyt (taas kerran) sitä mitä aikaa itsekin olen elänyt 60- luvulla, ettäkö miksi nuorilla naisilla ei ollut, sanoisin, että ei koskaan ollut kunnon tissejä, vaan pieniä oli, mutta silti ne kelpas niin miehille kuin lehtikuvia jukaiseville tahoille. Kelpasivat myös imetykseen, oikein hyvin.

No ei tietysti osattu kaivata, kun ei ollu muuta, mutta tänä päivänä on. Uskon sen johtuvan ravinnon monipuolisuudesta, hormoonit ja koko elimistö saavat rakennusaineita ja pöhöttävät naista monista muistakin paikoista. Eikä se aina ole mukavaa ja kaunista katseltavaa, varsinkin miesten roikkuvat mahat, todella epäesteettistä. Joo syökää vähemmän sipsejä, siideriä ja muuta makeeta.

Kapustarinta
Seuraa 
Liittynyt7.5.2014
Vierailija

Minä olen miettinyt (taas kerran) sitä mitä aikaa itsekin olen elänyt 60- luvulla, ettäkö miksi nuorilla naisilla ei ollut, sanoisin, että ei koskaan ollut kunnon tissejä, vaan pieniä oli, mutta silti ne kelpas niin miehille kuin lehtikuvia jukaiseville tahoille. Kelpasivat myös imetykseen, oikein hyvin.

No ei tietysti osattu kaivata, kun ei ollu muuta, mutta tänä päivänä on. Uskon sen johtuvan ravinnon monipuolisuudesta, hormoonit ja koko elimistö saavat rakennusaineita ja pöhöttävät naista monista muistakin paikoista. Eikä se aina ole mukavaa ja kaunista katseltavaa, varsinkin miesten roikkuvat mahat, todella epäesteettistä. Joo syökää vähemmän sipsejä, siideriä ja muuta makeeta.

No itseppähän kaljamahansa kantavat.

Vierailija

On lupa ajatella esteettiseti, ja se on myös katsojan silmissä, eikä mitään sille voi, että kaikki ruma ärsyttää.

Vierailija

Luulin, että kyseessä on paras sävellys-ja laulukilpailu. Nyt sitten mennään jatkoon sillä, kuka esittelee auliisti rintavarustustaan. Mauton esitys. Äänestäneiden älykkyysosamäärä ei voi olla korkea.

Vierailija
Kapustarinta

Kyllä taitaa olla ulkolaisten naislaulajien kohdalla ollut vuosikausia mitä vähemmän päällä sitä paremmin levyt, ja keikat myy, outoa ettei Suomessa ole näin.

Miten niin outoa? Me suomalaiset ollaan viisaita ja älykkäitä. Ulkomaalaiset luulee, että seksi = hyvä sävellys. Revi siitä.

Vierailija
Vierailija

Kuusikymmenluvulla oli Twiggy naismalli muotia,piti pysyä melko hoikkana.Ei kyllä ollut hampurilaispaikkojaan,nakkikioskin lihapiirakoita joskus silti iltaisin syötiin.

Vierailija

Puolan kappale oli tosi mauton, ehkä tyypillistä slaavihuumoria. Meinasin pudota tuolilta, kun pääsi finaaliin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat