vetovoimanlaki

Vierailija

Oletko kuullut vetovoimanlaista ? Ihana asia ,minun elämässäni oleva!

Kommentit (8)

Vierailija

Kerro ihmeessä enemmän. On niin kauan jo aikaa siitä kun viimeksi kuulin enkä muista enää miltä se tuntuu

Vierailija

No voi hitsiläinen, olen aina ollut lainkuuliainen niin entäs nyt kun en muistakaan tuota lakia..joudunko syytettyjen penkkiin ?

Vierailija

Hei aloittaja!

Olen kuullut vetovoimanlaista ja se toimii , olen kokeillut.   Ihana asia todellakin.

Muille kiinnostuneille tiedoksi, että on olemassa kirjoja asiasta, kuten Salaisuus-kirja ja  Taikavoima-kirja.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ettet vain tarkoittaisi maanvetovoimaa, sitä mikä meitit saa valumaan alspäin, poskista asti.

Vai vetämiseen tarkoittavaa voimaa, ku käytät voimias, silmuka vettoo, saappaan jalasta vetoo, tai siihe ikkuna raosta tulevaa vetoo.

Niin, sit on yks vielä, mutta ethän sää ny sitä sunkan tarkota, kiinnostusta johonki, vaikka miehenä hameen päällä panoo, tai siis vetoa vastapuolee? siihe mikä hällä on ja minkä vastakappale sull on?

Eihä siihe oo mitää lakia? Vai kui?

Vierailija
Vierailija

Kerro ihmeessä enemmän. On niin kauan jo aikaa siitä kun viimeksi kuulin enkä muista enää miltä se tuntuu

Älä yritä, justiinsa leivoit! Käytitkö vauvaölyä vai looraa, menikö aikaa alle 30 minsan?

Tulikos sileetä pinnalta, saiko väriäkin?

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Älä yritä, justiinsa leivoit! Käytitkö vauvaölyä vai looraa, menikö aikaa alle 30 minsan?

Tulikos sileetä pinnalta, saiko väriäkin?

Jaa teiniosastokin on herännyt lässyttämään paskaa!

Äläpä roiski sitä paskaas viattomien silmille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat