NettiET:n arvojärjestys

Vierailija

Uudistuksessa aiheet laitettiin uuteen arvojärjestykseen. Kaikki arkiseen elämään kuuluvat n.s. pehmeät asiat pistettiin viimeiseksi silppusäkkiin. Siellä ovat sekaisin niin koti, perhe, lähiymäristö, vihreät asiat kuin kulttuurikin.

Yhdellä sivulla on vain muutama kirjoitus, joten etsimistä riittää. Nyt kysytäänkin sitä, hyväksymmekö uuden käytännön vai mitä teemme? Ehdotuksia.

Sivut

Kommentit (52)

Kalle
Seuraa 
Liittynyt6.5.2014
Vierailija

Uudistuksessa aiheet laitettiin uuteen arvojärjestykseen. Kaikki arkiseen elämään kuuluvat n.s. pehmeät asiat pistettiin viimeiseksi silppusäkkiin. Siellä ovat sekaisin niin koti, perhe, lähiymäristö, vihreät asiat kuin kulttuurikin.

Yhdellä sivulla on vain muutama kirjoitus, joten etsimistä riittää. Nyt kysytäänkin sitä, hyväksymmekö uuden käytännön vai mitä teemme? Ehdotuksia.

Paneppas kommettisi nimimerkin kera niin aletaan keskustelemaan asiasta, vieraitten kanssa ei viitti sisäisistä asioista keskustella.

Vierailija

Ei onnistunut uudistus minun mielestä. En aijo asiaa murehtia  vaan siirryn  toisaalle.  Kiinnostavaa tietysti  että Jumalan etsintää on yli puolimiljoonaa.  Täysin turha ketju.  Uskonnosta saa toki ajatuksia vaihtaa.

Vaikuttaa että häirikköihminen on omansa pelastanut.  

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Ei onnistunut uudistus minun mielestä. En aijo asiaa murehtia  vaan siirryn  toisaalle.  Kiinnostavaa tietysti  että Jumalan etsintää on yli puolimiljoonaa.  Täysin turha ketju.  Uskonnosta saa toki ajatuksia vaihtaa.

Vaikuttaa että on ......... omansa pelastanut.  

Jokaisella on vapaus lukea ja kirjoittaa taitojensa mukaan, myös missä haluaa.

Vai haluaisit määrittää kuka missäkin saa kirjoittaa ja mitä lukea.

Jopa sanoit rumasti!  Tunnetko itsesi syrjäytetyksi? Jostakin jota ei olla huomattu?

Mainittavaa arvojärjestystä en ole homannut, kaikki aiheet on parilla likkauksella löydettävissä. Olen kuullut, että on muitakin jotka pitävät tätä hyvänä ja mielenkiintoisena sivustona.

Kiitos siitä julkaisijalle! 

Vierailija
Kalle
Vierailija

Paneppas kommettisi nimimerkin kera niin aletaan keskustelemaan asiasta, vieraitten kanssa ei viitti sisäisistä asioista keskustella.

Vaikka Sinä et viitsi, niin joku muu ehkä viitsii.

Muistathan, että uudistuksen myötä ei tullut kirjautumis- tai nimimerkkipakkoa.

Terveisin:

"Ulkopuolinen"

Vierailija
Vierailija

Vaikuttaa että häirikköihminen on omansa pelastanut.  

Älä hullujasi kirjoittele! Kun puoli miljoonaa lukukertaa on, ei ole kyse täysin turhasta ketjusta. Kirjoitusvirheesi jo osoittavat, että olet täydellinen tampio. Kiitos tyhmyydestäsi.

Vierailija

Miksei tämä teksti jo  kirjoittaessa näy tuollai isonpana, näkisi edes mitä on kirjoittanut ja voisi korjata virheensäkkin kun nyt saa tihrustaa että jotain eroittaa Tuolla esikatselulla kyllä pystyy tarkistamaan   tai voihan tehdä mustallakin

Kalle
Seuraa 
Liittynyt6.5.2014
Vierailija

Olen jo monessa eri osiossa moittinut tätä uudistusta eipä tässä paljoa hyvää ole löytynyt

Miksi ihmeessä silti täällä pyörit!

Vierailija
Vierailija

Miksei tämä teksti jo  kirjoittaessa näy tuollai isonpana, näkisi edes mitä on kirjoittanut ja voisi korjata virheensäkkin kun nyt saa tihrustaa että jotain eroittaa Tuolla esikatselulla kyllä pystyy tarkistamaan   tai voihan tehdä mustallakin

.....tai voihan tehdä mustallakin.... Niinpä niin... joku jo siitäkin tuolla riemastui  Samoin on herättänyt suurta riemastusta ja yökötystä eräälle nämä keltaiset hymiöt...  kun niitä heitellään sinne sun tänne  

Vierailija

Se entinen kauniin vaaleansini-sävyinen palsta oli minulle jokapäiväinen mieluisa poikkeamis-paikka. Nyt ei ole enää rauhallisen näköinen, vaan kärpäsenkakan kokoista tekstiä hajallaan siellä täällä, räikkyvät värit...

Täytyy sanoa, etten oikein enää tunne omakseni. Miksi noita keltaisia naamojakin pitää ripotella tekstin sekaan, eikö se ole vähän teinimeininkiä.  - No, katsotaan nyt, jos vaikka vielä mieli muuttuisi. En sentään tokaise, kuten toinen kirjoittaja äskettäin: - Godnatt!

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Et pysy näköjään nykyajan kanssa samassa moodissa.  Suomessahan on paljon keltaisen ihonvärin omaavia nykyään ja lisää tulee. On ajateltu täälläkin edistettävän kotoutumista. Ihan mukavasti on alkuun lähtenytkin. Kaikkoaa maahanmuutajilta, heitä arviolta puolet,  koti-ikävä täällä, edistetään  kanssa- käymistä paikallisen, hieman umipmielisen asujaimiston kanssa. Muu roina tällä ympärillä antaa kuvan suuresta liikemiesälystä.

Kun kirjoittajat kirjoitttavat velä lihavoiden ja kurkkusuorana ulvoen tekstinsä tullakseen huomatuksi niin on kovasti kansainvälinen tunnelma. Mukaan kuvioihin pikkuinen piruilu  toisiile kanssakirjoittajille ettei luulla ihan nönnöiksi.

Tämä on sitä kehittyvää, kansainvälistyvää eeteetä johon on vain totuttava. Ethän sinä halua olla kehityksen jarrruna. Et ......halua.

Ei asetuta poikkiteloin, ei kannata.

Nääs

Juuli

psss. Se joka kirjoitti minun kirjoittaneen evakkooon  kiljumisesta oli väärässä. Ei ollut moodissa hänkään. Se kun en ollut minä. En minäkään joka paiaan ehdi enkä tahdo.

Juuli

.

.

Ylitalon Kustu
Seuraa 
Liittynyt9.5.2014
Vierailija

Se entinen kauniin vaaleansini-sävyinen palsta oli minulle jokapäiväinen mieluisa poikkeamis-paikka. Nyt ei ole enää rauhallisen näköinen, vaan kärpäsenkakan kokoista tekstiä hajallaan siellä täällä, räikkyvät värit...

Täytyy sanoa, etten oikein enää tunne omakseni. Miksi noita keltaisia naamojakin pitää ripotella tekstin sekaan, eikö se ole vähän teinimeininkiä.  - No, katsotaan nyt, jos vaikka vielä mieli muuttuisi. En sentään tokaise, kuten toinen kirjoittaja äskettäin: - Godnatt!

Joo, teinimeinikiä on keltaset naamat, hymiöitä ovat se on tätä nykyaikaa ei ollut minun nuoruudessa käytössä edes kirjoituskonetta olimmo niin köyhistä oloista.

Jaan tämähän onkin se joka ei ole porvari vaan muuten on siniseen mieltynyt, harmi kun ei ole kirjautunut sisään.

Jos linnut kiinnostaa voin sanua, että kahlaajan erottaa hyvin koska sillä on punaiset jalat ja siniset munat.

Vierailija

Yksi oleellinen  puute / virhe / vastenmielisyys on jäännyt  korjaamatta  uudistuksessa.

Eli ylläpidon inhokki jatkaa  tampiolinjaa ja muuta  toisarvoista herjaa.  Useilla eri nimmareilla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat