Harkitkaa

Seuraa 
Liittynyt12.5.2014

Annan hyvän ohjeen nimimerkkikirjoittajille, älkää vastatko vierailijoiden räksytyksiin, he haluavat vain häiriköidä palstalla siksi he ei kirjaudu palveluun, sama oli an onoyymien kanssa hekin laittoivat hirveetä törkyä kaiken aikaa palstalle, minä ainakaan en vastaa yhdellekkään trollille vaikka haukkuisi kunka.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Tässä oletetaan, että kaikki anonyymit ovat trolleja. Pelkkää ennakkoluuloa!

Toisaalla on kerrottu, että rekisteröityessä saattavat henkilötiedot vahingossa tulla kaiken kansan näkyviin. Ei tulisi mieleenikään ottaa sellaista riskiä. Eikä muutenkaan ole halua eikä aikaa moisiin kommervenkkeihin. Nämä sivut ovat muuttuneet niin levottoman näköisiksikin, että vähennän täällä käyntiä. Se ei liene mikään menetys kenellekään.

Kalle
Seuraa 
Liittynyt6.5.2014
Vierailija

Tässä oletetaan, että kaikki anonyymit ovat trolleja. Pelkkää ennakkoluuloa!

Toisaalla on kerrottu, että rekisteröityessä saattavat henkilötiedot vahingossa tulla kaiken kansan näkyviin. Ei tulisi mieleenikään ottaa sellaista riskiä. Eikä muutenkaan ole halua eikä aikaa moisiin kommervenkkeihin. Nämä sivut ovat muuttuneet niin levottoman näköisiksikin, että vähennän täällä käyntiä. Se ei liene mikään menetys kenellekään.

Sehän on hyvä jos olet vähentämässä käyntiä, jos on noin arka, ettei nimimerkilläkään uskalla esiintyä pitää pysyä poissa.

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

.

Luonteeseen kun kuuluu tämä äkkipikaisuus tulee vastattua vaikka on tuhatkertaa vannonut että nyt riitti. Siis vastaaminen. Tulee salamana klikattua -vastaa-, ai niin sehän on tässä jopa valmiina, osioon ja siitähän se sitten jatkuu vaikka vuosia se irveily.

MIkä ihme se laittaa kirjoittamaan tuonne ihan päättömyyksiä. Minä kun  kokolailla tunnen tämän kuvapuolen koneella niin jo joku irvi siellä kehoittelee poistumaan kun en kuulemma nettiäkään erota mikä se on. No olkoon, en erota.

Jos nyt koittaisi pitää vannomisensa.

Nääs

Juuli

.

Vierailija

Kuvat, kuvat ja vielä kerran kuvat. Tiedossa lie jo tuhatkertaisena että juuli osaa kuvista kaiken ja on oman kertomansa mukaan paras siinä lajissa täällä. Älä vastaa vierailijoiden häiritseviin kommentteihin, ei sitä tarvitse joka sivulla kertoa.

Olen tasan päälakea myöten täynnä tuota koko asiaa .

Anonyymit/vierailijat ei todellakaan ole trolleja sen enempää kun nikillä kirjoittavat. Sanoin jo vanhan sivuston aikaan ja toistan yhä että tosi fiksuja juttuja tulee vierailijoilta, ei pidä tahallaan yleistää häirikköjoukoksi kaikki nikittömiä. Joka paikassa on joitakin yksittäisiä ongelmaisia, jotka purkavat häirintänä omaa oloaan. Putipuhdasta kirjoitusfoorumia ei olekkaan.

Nikillä kirjoittaminen ei yksin tee kenestäkään autuasta, sekin on nähty moneen kertaan. Kaikki on itsestä kiinni jokaisella meistä.

Vierailija
Vakituinen

Annan hyvän ohjeen nimimerkkikirjoittajille, älkää vastatko vierailijoiden räksytyksiin, he haluavat vain häiriköidä palstalla siksi he ei kirjaudu palveluun, sama oli an onoyymien kanssa hekin laittoivat hirveetä törkyä kaiken aikaa palstalle, minä ainakaan en vastaa yhdellekkään trollille vaikka haukkuisi kunka.

Ohjeesi on tarpeeton, vanha virsi jo. Itse asiassa aiheutat "ohjeellasi" tarpeetonta närää vierailijoina kirjoittavia kohtaan.

Riihikuiva
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ei ehkä tee autuasta mutta tietääpähän kuka on mitäkin mieltä asioista.

Nääs on melko vaikee hahmosttaa sadasta kommentista mikä on kenenkin kun kaikkien kohdalla on "vierailija".

Rusketukseni ei ole aito, juon vaan niin paljon kahvia

Vakituinen
Seuraa 
Liittynyt12.5.2014
Vierailija
Vakituinen

Ohjeesi on tarpeeton, vanha virsi jo. Itse asiassa aiheutat "ohjeellasi" tarpeetonta närää vierailijoina kirjoittavia kohtaan.

Mikä närästää, juotko liikaa ?

Vierailija

Voihan nääs ! Sehän se tärkeintä on tietää kuka sanoi ja mitä, että voi sitten iskeä takaisin ? Tämä kuulostaa niin kovin tutulta..nääs.

Ylitalon Kustu
Seuraa 
Liittynyt9.5.2014
Vierailija

Voihan nääs ! Sehän se tärkeintä on tietää kuka sanoi ja mitä, että voi sitten iskeä takaisin ? Tämä kuulostaa niin kovin tutulta..nääs.

Älähän ryhdy väkivaltaiseksi...?

Vakituinen
Seuraa 
Liittynyt12.5.2014

Kyllä oli taas eilen hervotonta kielen, ajatuksen vaihtoo vierailijoilla jos muillakin hukkasilla, ketjussa susiparit.

Kumma, että toimitus antaa vierailijoiden ja muittennkin häiriköiden pieksää suutaan miten tahtoo.

Vierailija

Minä en pääse kirjautumaan ,joten kirjoitan Vierailijana. Tosin allekirjoitan kommenttini, joten ne ,jotka haluavat kritisoida tapaani kommunikoida, osaavat tehdä sen oikeassa kohdassa

kirsiksnkukka55

malviina
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vakituinen

Kyllä oli taas eilen hervotonta kielen, ajatuksen vaihtoo vierailijoilla jos muillakin hukkasilla, ketjussa susiparit.

Kumma, että toimitus antaa vierailijoiden ja muittennkin häiriköiden pieksää suutaan miten tahtoo.

Suoranaista piruilua, häpeisivät edes jos osaisivat!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat