Susiparit

Seuraa 
Liittynyt7.5.2014

Vastenmielistä on tämä samaa sukupuolta olevien kuljeskulu käsikynkkää ja suutelointi puistoissa yms. paikoissa, eiko ole millään enää mitään väliä.

Sivut

Kommentit (106)

Vierailija

Mulla ollu aina se käsitys että susiparit ovat vihkimättä avoliitossa elävä pariskunta. 70-luvulla alettiin puhua meillä kotikylällä susiparista, kun kyläämme muutti mies ja nainen lapsineen, eikä heitä oltu vihitty. Siitä riitti ihmetystä pikkukylällä.

Vierailija

Yhteiskunta on muuttunut.

Muuttunut niin paljon, että näen melko ala-arvoisena sättiä ja vähätellä homo-tai lesbopareja.

Ainakin minun katsantokantani on muuttunut rauhallisen hyväksyväksi.

Eläkäämme keskenämme ihmismäistä elämää, vähättelemättä ketään poikkeavaa. Hänelle syntymästä asti annettu taakka on jo kyllin raskas. 

Vierailija

Jos tämä ketju on homoketju niin otsikko on väärä.

Sitäpaitsi eikö homoista ja lesboista ole jo ihan tarpeeksi jauhettu entisenkin sivuston aikana. Kaikki eivät heitä hyväksy, minä hyväksyn muuten mutta vihkimistä aviopariksi en oikein tiedä. Ihmisiä hekin kuitenkin ovat eivätkä mahda mitään erilaisuudelleen. En halua nälviä heitä.

t.vaimo ja äiti vanhempaa vuosimallia

Vierailija
Kummajainen

Vastenmielistä on tämä samaa sukupuolta olevien kuljeskulu käsikynkkää ja suutelointi puistoissa yms. paikoissa, eiko ole millään enää mitään väliä.

Hyvältähän sinä tuossa kuvassa näytät..kumpikohan herroista olet, kun olet nyt piiloutunut hattusi taakse..

Vierailija
Hukkanen

Susiparit on ihan jees.

Juuli kertoi uudistuksen alkupäivinä että et koskaan kirjoita ET:ssä, halusitkos yllättää hänet, meidät vai itsesi ?

Minä olen jo niin vanha ja kaikenlaista nähnyt että käyn mielummin kaupungin teatterissa, siellä on paremmat näyttelijät. Olkaat minun puolesta keitä vaan ja miten vaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat