Analyysi Conchita Wurst ilmiöstä!

Vierailija

Analyysi partanaisen ideologisesta agendasta ja sen taustoista. http://www.kotipetripaavola.com/euroviisutomanasianajaminen.html

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Noin se menee kuin Paavola sen tuossa linkissään esittää. Luodaan ihmisille kuvaa siitä mikä on ihmisen vääristynyttä vallanhalua, että likaantuneen ja kieroutuneen luontonsa himoja. Juntataan sitä niin kauan, että se tulee ihmisen mielessä uskottavaksi "totuudeksi". 

Vierailija

Onpa höpöhöpökirjoitus Paavolalta. Kamalaa propagandaa ja manipulointia ja suoranaista valehtelua on kirjoitus täynnä. On kumma miten jotkut näkee mörköjä ihan kaikkialla. Ja joillekin sana homo on maailman kamalin kirosana. Kyllä homot ja lesbot ovat aivan normaaleja ihmisiä. Conchita oli upea ja lauloi hienosti kauniin kappaleen. Ansaitusti voitti kilpailun.

Vierailija

klo.23:46

"Kamalaa propagandaa ja manipulointia ja suoranaista valaehtelua", noin menee homo-lespoliittojen osalta juuri kuin Paavola tekstissään ilmaisee. Juntataan, juntataa, väärästä ja  sairaasta tehdään tervettä. 

Niin se myös tapahtuu kristinuskon tai minkä uskonnon tiimoilta tahansa.

Lopulta luullaan sen olevan ainoaa totuutta  Laput silmillä luulisi olevan vaikee kulkea ja elää.

Vierailija

Kun Petri Paavola tekee analyysiä jonkun toisen ajatuksista tai agendoista ihmistä tuntematta, tekee hän itse asiassa analyysiä omista ajatuksistaan ja ennakkoluuloistaan. Jos näkee piiloviestejä jossain tekstissä, kannattaa muistaa, että se on aina omaa tulkintaa ja kertoo enemmän tulkitsijasta.

Pelko siitä, että joku muu kuin heterosuuntaus valtaisi maailman ja tukahduttaisi alleen kaiken muun on ennakkoluuloa ja ei perustu tosiasioihin. Homous ei tartu, homot eivät sairasta sukupuolitauteja sen enempää kuin heterotkaan. Homot eivät poikkea heteroista mitenkään muuten kuin kumppanin sukupuolen suhteen. Homous on seksuaalinen suuntautuminen, ei sen likaisempi kuin heterouskaan, ei sen perverssimpi kuin hererouskaan. Likaisuus ja perverssiys on siellä omien korvien välissä, jos asioita niin näkee.

Ihmisellä on luovuttamaton oikeus olla tasa-arvoinen kanssa kulkijan kanssa.Sukupuolisella suuntauksella ei pitäisi olla mitään tekemistä sen kanssa. Jokaisella on myös oikeus puolustaa omia oikeuksiaan tasa-arvoiseen kohteluun. Heteroiden ylivalta jonkun muun ryhmän yli on aika käsittämätöntä. Sukupuolisen suuntauksen ei pitäisi olla päätöksentekoperuste.

kirsiksnkukka55

Vierailija

Luulen, etten pode homofobiaa. Mutta homojen miehisyyttä epäilen. Heteromiesten miehuuskokeessa kouraistaan kovalla kädllä kaveria kiveksistä ja puristetaan niin pirusti. Homot vain hipelöivät toistensa pehmeitä osia. Tätä Petrikin voisi analysoida, jos ylipäätään selviää aidosta miehuuskokeesta. 

Vierailija

Eikö mies voi olla miehinen ilman , että hänen kiveksiään ruhjotaan?? Mikä idea siinä on, että pitää satuttaa??

kirsikankukka55

Vierailija
Vierailija

Eikö mies voi olla miehinen ilman , että hänen kiveksiään ruhjotaan?? Mikä idea siinä on, että pitää satuttaa??

kirsikankukka55

Siinä on aivan sama periaate, kuin sanoissasi Petri Paavolan analyysistä.

Mielipiteesi on vain sinun, puhit sitten uskosta halveksien tai puhuit seksuaalisuudesta, josta kovasti innostut. Ristiriita mielipiteissäsi riittää.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Kuule Valone, minä en kyllä parhaalla tahdollakaan pysty ymmärtämään, mitä yhteistä on miesten kivesten puristelulla ja kommentillani Petri Paavolasta. Sinä varmasti ymmärrät sen yhteyden, koska noin kirjoitit

Minulla ei ole mitään ristiriitaa mielipiteideni kanssa, voisiko se ristiriita olla sinun päässäsi??

Etkö sinä innostu seksuaalisuudesta??

Sinä tulkitset minua kovin mielelläsi, minäkin voisin tulkita sinua. Taidat siirtää minuun omat ristiriitasi ja innostumisesi.......osuinko oikeaan??

kirsikankukka55

Näin kirsikankukka55..29.12.2012

"Juotkut osaavat sanoa eriävän mielipiteensä loukkaamatta toista ja ymmärtäen, että mielipide ja henkilö ovat kaksi eri asiaa. Asioista tulisi keskustella, ei kenenkään henk. kohtaisista ominaisuuksista tai viisauden tasosta".

Näin, toivon että alat noudattamaan omia neuvojasi ja jätät minun persoonani mielipiteidesi ulkopuolelle.

Vierailija

Valone, voisin jättää sinun persoonasi rauhaan, jos sinä jättäisit minun persoonani nyppimisen. Voisin tuoda tähän lainauksia sinun sanoistasi koskien minun persoonaani, mutta tiedät itsekin, milloin olet minua kritisoinut.

Mielipiteideni kanssa voit olla eri mieltä, mutta jos kohdistat kritiikkisi minun persoonaani, vastaan kyllä huutoosi ja teen sen aina nimimerkillä, toisin kuin sinä, joka esität henkilöön kohdistuvat kritiikkisi aina ilman nikkiä.

Joten Valone, pallo taitaa olla sinun nurkassasi.

kirsikankukka55

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Valone, voisin jättää sinun persoonasi rauhaan, jos sinä jättäisit minun persoonani nyppimisen. Voisin tuoda tähän lainauksia sinun sanoistasi koskien minun persoonaani, mutta tiedät itsekin, milloin olet minua kritisoinut.

Mielipiteideni kanssa voit olla eri mieltä, mutta jos kohdistat kritiikkisi minun persoonaani, vastaan kyllä huutoosi ja teen sen aina nimimerkillä, toisin kuin sinä, joka esität henkilöön kohdistuvat kritiikkisi aina ilman nikkiä.

Joten Valone, pallo taitaa olla sinun nurkassasi.

kirsikankukka55

Olen ymmälläni...

Näkisin mielelläni mistä minua syytät, että saataisi tämä loppumaan ja rauha maahan.

Vierailija

No Valone, ensinnäkin menet itse henkilökohtaisuuksiin, esim. Juulille kirjoitit aika henkilöön kohdistuvasti kismittää-ketjussa 15.5 klo 9:04, sekä susipari-ketjussa 14.5 klo 9:52.....tai ainakin nuo kommentit on merkitty sinulle. Pahoittelen, jos kone ilmoittaa väärin.

Susipari-ketjussa 14.5 klo 21:19 ja samana päivänä klo 10:32, onko tekstiäsi

oudot kokemukset....15.5 klo 21:13, klo 20:41, klo 20:42, klo 20:43 onko sinulla osuutta asiaan??

En syytä sinua, saathan sinä kommentoida mitä haluat, mutta anna meille muille sitten sama vapaus, äläkä koko ajan tartu minun kommentteihini ja yritä määrittää, mitä saan kirjoittaa ja mitä en.

Tarkennan vielä, etten ole loukkaantunut, mutta ihmettelen menettelyäsi. Tartut minun kommentteihini ja kuitenkin itse näytät suoltavan hyvinkin henkilökohtaisia kommentteja muille ja minulle, tosin ilman nikkiä. Sinun sanomiksi nuo on kuitenkin merkitty.....outo kokemus tosiaan

kirsikankukka55

Vierailija

Valone, en ole syyttänyt sinua mistään. Vaikka haluatkin määrittää, miten käymme tätä keskustelua, en nyt laita sitä nikkiäni tuonne ylälaitaa kuten jo selitin sinulle tuolla toisaalla.

Toisaalta asia ei muutu siitä miksikään, oli nikkini tuolla ylhäällä tai ei. Voit keskustella kanssani tai olla keskustelematta, sinunhan se valinta on tehtävä

kirsikankukka55

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

Valone, en ole syyttänyt sinua mistään. Vaikka haluatkin määrittää, miten käymme tätä keskustelua, en nyt laita sitä nikkiäni tuonne ylälaitaa kuten jo selitin sinulle tuolla toisaalla.

Toisaalta asia ei muutu siitä miksikään, oli nikkini tuolla ylhäällä tai ei. Voit keskustella kanssani tai olla keskustelematta, sinunhan se valinta on tehtävä

kirsikankukka55

Sanoin, että en ota vastaa syytöksiä nikittömältä tollolta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat