selkä kuntoon itse hoitaen

Vierailija

Kuiva merisuolahaude on erinomainen itsehoitotuote. Hieromalla/hoitamalla selkää/alaselkää/jalkojen lihaksia/koko elimistöä parannat kehon/selkärangan aineenvaihduntaa ja näin edistät kehon verenkiertoa ja samalla lihaksien kimmoisuus lisääntyy. Hoitamalla/hieromalla selkärangan tukilihaksien kireyksiä rentoutat rankaa toimamaan paremmin. Hoito voi tapahtua kotona vaikka televisiota katsoessa. Makaamalla kuivan merisuolahauteen päällä ja välillä asentoa vaihtamalla hoito kohdistuu elimistön eri lihaksiin.Suosittelen itsehoitotuotetta kehon hoitoon, näin säästyt äkillisiltä lihaskivuilta ja repeämiltä.   

Kommentit (4)

Kummajainen
Seuraa 
Liittynyt7.5.2014

Ottakaapa oppia kissasta kuinka se notkistaa selkäänsä kun asentoaan vaihtaa, itse olen ottanut esimerkkiä, voin sanoa ettei huonohko selkäni ainakaan pahemmaksi ole mennyt, notkiskelkaa aina välleen.

Vierailija

Minusta pitäisi olla itsestäänselvyys "itsehoito" jokainen jo ainakin kuusikymmentä vuotta aikaansa seuraava ihminen tuon tietää, eli lapsuudesta asti. Että voi olla tietämätöntä ja laiskaa porukkaa jos heti lääkäriin mennään ja pyydetään lähetteitä kuvauksiin ja fysikaaliseen, kun se on vain kiinni siitä mitä itse viitsii uhrata terveytensä ja hyvinvointinsa eteen, siis liikkumaan ja venyttelemään jokaikinen ihminen, ennen kuin kivut tulevat, koska ne kyllä tulevat. 

Vierailija

18:49

Huh! Että tuokin pitäisi maaten tehdä, on ihminen laiska, voi jestas sentään. Että se telkkari on monelle tärkeempi kuin oman kehon kunto. Niin se menee ja valitetaan kun on kipeet ja särkee, oi kun on nuolikin menossa, voi, voi!

Vierailija

Tuo hauteen päällä makaaminen tarkoittaa sitä, että aktiivisesti käytetään oman kehon painoa kun venytellään merisuolahauteella esm. reisilihaksia samon kuin selän pitkiä vahvoja lihaksia. Nämä pitkät ja vahvat lihakset ovat niin jumissa monilla henkilöillä, että ne vaativat pitkiä voimakkaita venytyksiä ja kehon paino vahvstaa venytystä. Näillä venytyksillä hoidetaan mm.selän/ lantion virheasentoja. moneltakohan lonkka/polvileikkauksilta ollisi vältytty jos olisi näin hoidettu itseä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat