Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Studio 55 Studio 55 Ratamies Seuraa klo 9:09 | 16.5.2014 Telkkari auki kolmoselle studio 55 alkaa..! oletteko seuranneet. Hulluna moottoripyöräilyyn. Vieraana Hanna Sumari. Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (2) Ylitalon Kustu Seuraa 1/2 | klo 9:28 | 16.5.2014 Oli mulla nuorena moottoripyörä, vaan ei se pitänyt minua päällään vähän vällee olin jorpakossa niin hokasin lopettaa moisen harrastuksen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Kapustarinta Seuraa 2/2 | klo 10:42 | 16.5.2014 Ratamies 16.05.2014 klo 09:09 Telkkari auki kolmoselle studio 55 alkaa..! oletteko seuranneet. Hulluna moottoripyöräilyyn. Vieraana Hanna Sumari. En ole tuollaisesta ohjelmasta kuullutkaan, johtunee siittä, että tulee aamulla en pruukkaa TV:tä katsoa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
Ylitalon Kustu Seuraa 1/2 | klo 9:28 | 16.5.2014 Oli mulla nuorena moottoripyörä, vaan ei se pitänyt minua päällään vähän vällee olin jorpakossa niin hokasin lopettaa moisen harrastuksen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Kapustarinta Seuraa 2/2 | klo 10:42 | 16.5.2014 Ratamies 16.05.2014 klo 09:09 Telkkari auki kolmoselle studio 55 alkaa..! oletteko seuranneet. Hulluna moottoripyöräilyyn. Vieraana Hanna Sumari. En ole tuollaisesta ohjelmasta kuullutkaan, johtunee siittä, että tulee aamulla en pruukkaa TV:tä katsoa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Oli mulla nuorena moottoripyörä, vaan ei se pitänyt minua päällään vähän vällee olin jorpakossa niin hokasin lopettaa moisen harrastuksen.
En ole tuollaisesta ohjelmasta kuullutkaan, johtunee siittä, että tulee aamulla en pruukkaa TV:tä katsoa.