Naisten viinanjuonti

Seuraa 
Liittynyt7.5.2014

Akkojen alkoholinkäyttö on nykypäivänä melko railakasta, ilmakos on huostaanottojakin niin kauheesti, lapsen teko pitäisi tehdä luvanvaraiseksi, jos lupaa ei olisi kätilö tekisi huostaanottoilmoituksen suorinta tietä.

Kommentit (8)

Vierailija

Hauskasti kirjoitit, puoli totta, toinen puoli mahdottomuus!

En ymmärrä tippaakaan naisten juopottelua, mitä vanhempi nainen, sen kauheampi näky, meinaan juovuspäissään. Muutenhan me naiset olemme A-luokkaa.

Vierailija

Kyllä se ukkojenkin alkoholinkäyttö on melko railakasta

Harvoinpa ne naiset niitä lapsia yksin rustaa

kirsikankukka55

Vierailija

Akkojen ?? Aika rumasti sanottu nuorista lapsentekoikäisistä naisista. Jos sinulla on eukko niin ei kateeksi käy.

Minkä luvan voisi saada nuorten ja vanhempienkin miesten seksiseikkailuille ? Ei sitten tulisi niitä huostaanotettuja lapsia kätilön välitettäviksi ihan niin paljoa.

Jos miespuolisella ei ole näyttää lupalappua, niin vehkeet valtiolle ??

nimim. "ettäs kehtaat"

Kummajainen
Seuraa 
Liittynyt7.5.2014
Vierailija

Akkojen ?? Aika rumasti sanottu nuorista lapsentekoikäisistä naisista. Jos sinulla on eukko niin ei kateeksi käy.

Minkä luvan voisi saada nuorten ja vanhempienkin miesten seksiseikkailuille ? Ei sitten tulisi niitä huostaanotettuja lapsia kätilön välitettäviksi ihan niin paljoa.

Jos miespuolisella ei ole näyttää lupalappua, niin vehkeet valtiolle ??

nimim. "ettäs kehtaat"

Totta mooses akka on eikä sen tartte katteeksi käydäkkään, peltikatto on meitin mökissä.

Vierailija

Minua huolestuttaa nuorten tyttöjen bailaaminen (jos siihen kuuluu alkoholi). Nuoren aivoihin ja maksaan vaikuttaa alkoholi vielä haitallisemmin kuin aikuiseen. Saattaa tulla pysyviä vaurioita. Ja juopottelusta tulee helposti pysyvä tapa, jos sen aloittaa nuorena. Sikiövaurioita on tullut yhä enemmän, viattomat lapset saavat synnynnäisiä häiriöitä ja vammoja odotusajan alkoholin käytöstä.

Meidän aikuisten tulisi huolehtia siitä, että nuoret raitistuisivat. Näytetään itse esimerkkiä raittiudesta. Ei meillä ollut koskaan alkoholia kotona niin kauan kuin lapset asuivat täällä. Edes yhdessä asiassa tunnen tehneeni oikein, kun yritin parhaani. En kerjää päänsilityksiä, mutta en moitteitakaan ota vastaan, heh!

Vierailija

Omasta nuoruudesta voisin kertoa, että kyllä silloinkin viina maistui monelle naiselle, mutta silti hoidettiin koti ja lapset ja ukolle laittettiin ruoka ja pyykit pestiin. Muistan kuinka meitä nuoria perheitä oli aika paljon jotka perjantai tai lauantai-iltana istuimme porukassa ja teimme "kuppia", pelasimme korttia tai teimme jotain muuta hauskaa. Joku otti aina liikaa, mutta hänestä huolehdittiin porukalla eikä jätetty yksin.

Uskon että samalla tavalla nykynuoret tekevät.

minä olin se joka aina otti liikaa ja siksipä alkoholisoiduin ja nyt ei enää pisaraakaan enää vuosikymmeniin, tosin se perhe hajosi siinä viinan läträämisessä, mutta nyt on uusi perhe ja entiseenkin perheeseen välit kunnossa.

Nykyään näen hyvin harvoin humalaisia nuoria, missähän ne ovat? En kylläkään ole öisin liikkeellä.

Nuori olin 60-70 luvulla.

Vierailija

Minulla on huoli sukulaisesta, joka juo yli 10 tölkkiä olutta päivässä. En mitenkään kehtaa puhua hänelle, kun on muuten niin hyvät välit meillä. Hän juo salassa, mutta kyllähän asia on monen tiedossa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat