Mainostaminen sallittu?

Vierailija

Nyt näyttää siltä, että tämä keskustelupalsta on lähtenyt mukaan ihmisten käännyttämiseen! Ainakin terveysosiossa D-vitamiinivalmisteita saa näköjään mainostaa vapaasti; siellä on tuotteiden nimiä, yhden firman mainosrumpua lyödään ja suoranaisia tilausosoitteita.

Olen muutamaan kertaan klikannut ne asiattomiksi viesteiksi, tuloksetta!

Eli jatkossa; kaikki mainostamaan rohkeasti - täällä saa sitä tehdä - tämä on vapaa foorumi!!

Kommentit (10)

Herbertti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mainokset on tulleet jäädäkseen emme pääse niistä eroon, ylimääräisitä mainoksista pääsee eroon anentamalla koneeseensa AdBlock-mainoksen eston, ottakoon jokainen sen käyttöön.

Vierailija

Herbertti; tarkoitin kyllä näissä viesteissä eli viestien sisältökin näyttää saavan olla selkeästi tuotemainosta. . .aiemminhan asiaton viesti-valikossa oli vaihtoehto, jossa esim. lääkkeiden mainostaminen ei ollut sallittua. Nyt siis näyttää olevan.

Tämä muu sivulla vellova mainosmoska on erikseen.

Olen muutaman kerran klikannut noita erään luontaistuotenaettikaupan mainoksia asiattomiksi, vaan eivät ne mihkään häviä.

malviina
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Eikai viestissä saa mitään mainostaa, toki voi kertoa mikä luontaistuote on kirjoittajan kohdalla toiminut, se on vähän eriasia, voinhan minäkin sanoa, että Samsung on hyvä telkkari ei ole tarvinnut korjailla.

Vierailija

No jos katsotte esim. D-vitamiiniketjun viimeisimmät viestit, ne ovat hieman jotain muuta kuin että mulla toimi se ja se vitamiinimerkki. Mielestäni nettikaupan mainoksia kaikki. Ylläpito ei vaan reagoi. Ettei olisi ylläpidon itsensä tekemiä, siellä joku yrittää tehdä bisnestä ilmaisilla mainoksilla ja vielä ikäryhmälle, joka saattaa olla helposti narutettavissa!

Aika säälittävää. Ja kyseenalaista.

Herbertti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Vierailija

No jos katsotte esim. D-vitamiiniketjun viimeisimmät viestit, ne ovat hieman jotain muuta kuin että mulla toimi se ja se vitamiinimerkki. Mielestäni nettikaupan mainoksia kaikki. Ylläpito ei vaan reagoi. Ettei olisi ylläpidon itsensä tekemiä, siellä joku yrittää tehdä bisnestä ilmaisilla mainoksilla ja vielä ikäryhmälle, joka saattaa olla helposti narutettavissa!

Aika säälittävää. Ja kyseenalaista.

Eipä viitsi ei haittaa minua, lienee enempi sellaisten hahmi joptka valittaa milloin mistäkin, kun jokainen pitää huolen omista asioistaan ei tule kiistaa mistään.

Vierailija

Mutta viesteissä ei käsittääkkseni ole ainakaan ennen saanut mainostaa tuotteita tai linkittää nettikauppoja jollekin tietylle tuotteelle.

Mutta ihan sama - muutenkin koko sivusto mennyt täysin paskaksi - joten olkon.

Vierailija
Vierailija

Mutta viesteissä ei käsittääkkseni ole ainakaan ennen saanut mainostaa tuotteita tai linkittää nettikauppoja jollekin tietylle tuotteelle.

Mutta ihan sama - muutenkin koko sivusto mennyt täysin paskaksi - joten olkon.

Olet oikeassa mutta ei päde täällä.  Ennen oli kaikki linkit  kiellettyjä  ei edes kotisivujaan saannut mainita.

Siellä näet oli mainosta nurkat täyteen ja kävijämäärän mukaan kolikoita valui.

Tämä samainen ylläpito paskat välittää.  Havaittu jo monella sivustolla. Oli tietysti jännä varttua tuleeko vastaus kolmessa, kuudessa kuukaudessa vai eikö ollenkaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat