Haluaisin olla rikas

Seuraa 
Liittynyt7.5.2014

Mutta en haluaisi olla kuuluisa, vaan nauttia rahan tuomasta autuudesta oman joukkoni piirissä.

Veikkauksia on vetämässä, koskahan tärppää...?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

En suurin surminkaan ikinä enää tuhlais turhuuksiin tai ottais uusinta uutta autoa tms. Olen nähnyt sen kuinka rahat myös katoaa kun elää kuin viimeistä päivää. Sitten haksahdat vielä sijoittamaan rahojasi että yhä rikkaammaksi tulisit..ja sitten menetätkin kaiken.

Olen nähnyt nousun ja tuhon, enkä ikinä enää halua enempää kuin sen että pystyy normaalisti elämään ja laskut hoitamaan.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Minäkin haluaisin olla rikas, oikein sikarikas. Minulla on" köyhiä" ystäviä ja sukulaisia, sen mitä en itse jaksaisi kuluttaa voisin lahjoittaa heille. Rahahan on tehty käyttöä varten.

Vierailija
Kummajainen
Vierailija

Mie en. Riittää, jotta tarpeelliseen raha riittää.

Paljonko tienaat per./kk....?

Onko tallissasi uusinta mallia oleva auto.

Tienaan tonnin kuussa miinus verot. Saisi olla hieman suuremmat tulot. Mikä mitta uusi auto on? Onni ei ole materiassa vaan mielen tasapainossa. Luuletko olevasi onnellinen, jos saisit haluamasi rahamäärän?

Kummajainen
Seuraa 
Liittynyt7.5.2014
Vierailija
Kummajainen
Vierailija

Mie en. Riittää, jotta tarpeelliseen raha riittää.

Paljonko tienaat per./kk....?

Onko tallissasi uusinta mallia oleva auto.

Tienaan tonnin kuussa miinus verot. Saisi olla hieman suuremmat tulot. Mikä mitta uusi auto on? Onni ei ole materiassa vaan mielen tasapainossa. Luuletko olevasi onnellinen, jos saisit haluamasi rahamäärän?

Joo, juuri tuon takia haluaisinkin olla rikas, ei tarvis laskea kaupalla käydessä mitä on vara ostaa!

Vierailija
Kummajainen

Niin ja tärkein unohtu, voisin ostaa tyttären pojalle uuden mopon synttärilahjaksi, nyt en kykene siihen.

Siksikö, että tyttären poika saisi paremman tilaisuuden päästä hengestään? Omilla lapsillani ei ollut koskaan mopoa (turvallisuuden takai), mutta kunnon kansalaisia heistä silti tuli.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014
Vierailija
Kummajainen

Niin ja tärkein unohtu, voisin ostaa tyttären pojalle uuden mopon synttärilahjaksi, nyt en kykene siihen.

Siksikö, että tyttären poika saisi paremman tilaisuuden päästä hengestään? Omilla lapsillani ei ollut koskaan mopoa (turvallisuuden takai), mutta kunnon kansalaisia heistä silti tuli.

Minä olen ostanut tyttärenpojalle mopon eikä ole käynyt mielessäkään että sillä rienaisin kohtaloa.Samoin tyttärentytär viilettää skoballa. Seuraava menopeli  onkin sitten auto, suuret riskit siinäkin, ei nuorisoa voi kahlita turvallisuuden nimissä.

Vierailija

Mökinmuori, enpä kadehdi sinua. Pystyit ostamaan nuorelle mopon ja kuitenkin haluaisit olla rikas. Tienaat siis riittävästi, mutta lisää haluaisit. Ahneudeksi tuota jo kutsuisin. Oletko ajatellut, kuinka moni joutuu jättämään lääkkeensä ostamatta, kun ei ole varaa?

Vierailija
Vierailija
Kummajainen

Heh.heh...?

Vierailija

Siis jokatoinen kuukausi on lääkkeiden osto, n. 100e--silloin talous taas narahtaa ja pahasti, eli todella vaikeutta tulla kuukautta hyvin vaatimattomastikaan toimeen. Ei iloa pidetä, ei matkusteta, ei juhlita, ei osteta uutta vaatetta, ei aviteta lapsenlapsia ei mitääääään...välillä v.....aaa. Anteeksi tämä purkaus, tuli tarpeeseen.

Mutta ei voinut kuvitella, että talouspolitiikka näin muuttuu, että koko ajan rahalla saa vähemmän ja vähemmän, kymmenen vuotta sitten jäädessäni eläkkeelle ajattelin tulevani hyvin toimeen, vaan kutistuu kuin pyy maailman lopun edellä. Mutta niinhän se on vissiin aina ollut, että eläkeläiset ja yleensä vanhukset suomessa kärsivät suhteellisen ankeista oloista. Vaikka ovat vuosikymmenet työtä raataneet.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014
Vierailija

Mökinmuori, enpä kadehdi sinua. Pystyit ostamaan nuorelle mopon ja kuitenkin haluaisit olla rikas. Tienaat siis riittävästi, mutta lisää haluaisit. Ahneudeksi tuota jo kutsuisin. Oletko ajatellut, kuinka moni joutuu jättämään lääkkeensä ostamatta, kun ei ole varaa?

Voi elämä! Lukisitko uudelleen oikein ajatuksen kanssa miksi minä haluaisin olla rikas.

Vierailija

Minä poistaisin kaikki nuorison moottoripyörät kaduilta, kun suurin osa on yliviritettyjä ja pitää jumalatonta meteliä, kuin myös peniksen jatkeeksi ostetut urheilu tai muut näyttävät viritetyt komistukset. Ne todella kaupunkialueella pitävät mahdotonta ääntä, varsinkin kun valoista lähtevät melkein lentoon, kun on viimesen päälle suuret moottorit pellin alla ja pakoputket  wc. viemärin kokoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat