Kommentit (14)

Vierailija

Välillä herkutellaan.  Kalorimittaajat ja muut hairahtaneet saavat  purra näkkäriä salaatinlehti päällä.

Elämä on ratevaa  kun pitää  kokonaisuuden kurissa eikä mittaile ja vertaile diettiohjelmia.

Noiden laihdutusohjelmien valossa minun pitäisi  painaa ainakin 180 kiloo.  Mutta törkeistä suositusvirheistä johtuen  vaaka näyttää 76 kg

Vierailija

Kieltämättä  houkutteleva mansikka-annos.  Tuollaisen kun saisi  suklaakakun kaveriksi  niin viikkoon en kiekuttelisi.

Vierailija
Vierailija

Kakku on pelkkää rasvaa !

Minäkin inhoan rasvaa ja tuossa sitä on myös sokeria ja paljon kolestrolia, mutta jos joku tarjoisi voisin pikkiriikkisen siivun maistaa, jos se olisi vielä laktoositon, muuten sanoisin , kiitos ei!

Vierailija

Kannattaa miettiä, mitä kakkuun laittaa. Vaihtoehtoja löytyy. Myöskin minkälaisen kakun laittaa. En pidä raskaista (rasvaisista) ja makeista kakuista.

Vierailija

Olen innostunut seuraamaan TV:ssä Suomi/Ruotsi/Tanska jne leipoo-ohjelmaa ja kilpailijoina sekä miehiä että naisia. Upeita luomuksia saavat aikaiseksi.

Mitenkäs täällä? Ovatko miehet innostuneita nimenomaan kakkuja, piirakoita, pikkuleipiä ym. leipomaan?

Vierailija
Vierailija

Olen innostunut seuraamaan TV:ssä Suomi/Ruotsi/Tanska jne leipoo-ohjelmaa ja kilpailijoina sekä miehiä että naisia. Upeita luomuksia saavat aikaiseksi.

Mitenkäs täällä? Ovatko miehet innostuneita nimenomaan kakkuja, piirakoita, pikkuleipiä ym. leipomaan?

Johan toki. Joka päivälle (lähes)  tulee pikku herkkuja touhuttua.  Täytekakut, tortut, pikkusuolaiset, voileipäkakut  sekä tietysti  kaalikääryleet. 

Pikkuisen homma kärsii kun annokset pitää olla pieniä. Joskus on leipominen jätettävä pariksi päiväksi  että ehtii edelliset  syodä.  Olen näet aika tarkka herkkujen kokonaimäärästä. 

Nyt marjastuskauden alkaissa hypähtää piirakat  pääosaan.  Niihin ei tyllästy koskaan.

Vierailija

10:47

Koristeletkos myös? Täytyyhän niissä olla varmuuden vuoksi silmäruokaa jos itse tuote ei makunystyröitä aina hierokaan.

Vierailija

Tottumus auttaa, harvoin maku pettää.  Koristelu on ratevin osa touhua, heti syömisen jälkeen.

Pursottimella  raitaa, ruusuja, kuvioita.  Useilla väreillä.  Marmelaadikarkit  on hyvä rakennusaine, tosin niitä on paljon muitakin.

Aiheena loputtoman pitkä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat