Saunavasta.

Seuraa 
Liittynyt9.5.2014

Tänään tein kesän ensimmäisen vastan, kohtikkään panemmo saunan lämpiämään ja sitten se alkaa järjetön itsensä pieksäminen.

Kommentit (12)

lumihuntu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Voi mahoton, miltei tuntuu tänne asti jo tuoreen vastan tuoksu..kesäsauna ja koivuvastalla ropsuttelu, siinä on semmosta hoitoa sielulle ja ruumiille ettei paremmasta väliä

Vierailija

Voi pahus! Sauna on päällä, mutta saunavihdasta ei tietoakaan. Eipä silti en pidä vihtoamisesta. Saunassa on muutenkin tarpeeksi kuumaa ja sitten on lehtiä joka paikassa. Vanhempani kastoivat vihdan kuumaan veteen ja heittivät vettä sitten kiukaalle. Ihana tuoksuhan siitä tulee.

Eikö tuhmille lapsille anneta risua? Olen aina ollut niiiin kiltti, että tietoa ei ole tuosta rankaisu menetelmästä. 

Heippa! Nyt saunaan!

Vierailija

Voi vanha vihtahousu! Vitsa ja vitsakset on varmaan samaa kantaa kuin vihta, mutta meillä päin on vihta vakiintunut saunatarvikkeen nimeksi. Kerrankin samaa mieltä Juulin kanssa, sepäs vasta harvinaista.

Vastaansa(u)nomatta paras!

Vastarannan kiiski toispualtjokke

Vakituinen
Seuraa 
Liittynyt12.5.2014

Kylläpä oli poikaa ensimmäinen saunareissu vastan kanssa, vieläkin on saunassa vastan tuoksu.

Vihta-vasta väittelyä on aivan turha yrittää viritellä, se on itsekullekkin se mihin on tottunut piste.

Vierailija

Minä olen niin kova puhumaan, että minulle on turha kenenkään pistää pistettä. Aion siis huiskia sanan säilää ja vihtaa vastakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat