Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Hyvää kuvausta säitten surkeudesta, mutta älä sure, kyllä e tästä kirkastuu.  Lämmintä jo luvassa!

Vierailija

Älkää valittako. Tästä eivät kelit parane. No titysti saattaa se hemmetin aurinko irvistellä - mutta onneksi pian on syksy.

Ylitalon Kustu
Seuraa 
Liittynyt9.5.2014
Vierailija

Älkää valittako. Tästä eivät kelit parane. No titysti saattaa se hemmetin aurinko irvistellä - mutta onneksi pian on syksy.

Taidat olla kokolailla itteesi kyllästynyt tyyppi!

La mer
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Joka vuosi se on kesä tullut, joskus on toukokuu lämmin, joskus lokakuu.

Mustarastas laulaa, luonto vihertää, kukat alkavat kukintansa JA ensiviikolle

on jo luvattu lämpimämpää.

Kaikki hyvin, normaalia kevättä ja huomenna jo kesä.

Vierailija
Ylitalon Kustu
Vierailija

Jospa hän on kyllästynyt vain hiostavaan helteeseen? Monelle se on terveysriskikin. Mutta Suomessa on tämä samanlaisuuden vaatimus, kaikkien pitäisi tykätä samanlaisesta säästäkin.

Ylitalon Kustu
Seuraa 
Liittynyt9.5.2014
Vierailija
Ylitalon Kustu
Vierailija

Jospa hän on kyllästynyt vain hiostavaan helteeseen? Monelle se on terveysriskikin. Mutta Suomessa on tämä samanlaisuuden vaatimus, kaikkien pitäisi tykätä samanlaisesta säästäkin.

Missä maassa hän mahtaa asua eihän täällä ole juurikaan hiostanut, nyt jo syksyä toivoo...?

Vakituinen
Seuraa 
Liittynyt12.5.2014
Vierailija

Onkohan sinulla jonkinlainen aurinko allergia, tai peräti fobia...?

Vierailija
Vakituinen
Vierailija

Suomalaiselle helle on suhteellinen käsite.

Ei se mikään suhteelleinen ole, helteelle on määritetty tarkka raja +25°C.

Tuo raja ylittyi ainakin tässä kaupungissa pari viikkoa sitten. Oli tosi ahdistava olo minulla. Mutta se oli ilmeisesti "väärin ahdistettu", tai sitten minun pumppuni on väärin tahdistettu.

Viileet ilmat on cool.

terveisin:

Ilma Vilponen

Vakituinen
Seuraa 
Liittynyt12.5.2014

Näinhän se menee itsekkään en välitä pitkistä hellejaksoista mutta olen hankkinut tehokkaita viilentimiä jolla asunnon saa mukavaksi, säähän kun ei tosiaan voi itse vaikuttaa.

Vierailija
Ylitalon Kustu

Onneksi kukaan palstalaisista ei voi määrätä kulloistakin säätilaa, sen joko hyväksyy tai sitten ei, vlitsemaan ei pääse.

Näin on! Ei ollut Pelle Pelottoman sääkonekaan hyvä keksintö. Kun lomalaiset saivat auringonpaistetta. suuttuivat maanviljelijät Pellelle kuivuuden takia. Koetetaan siis kestää, mitä Yläkerrasta meille annetaan. Saasteita meidän kuitenkin pitäisi vähentää, jottei tulisi niin paljon luonnonmullistuksia.

Terveisin: Esteri, alias Ilma Vilponen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat