löytyykö kirjoitteluseuraa?

Seuraa 
Liittynyt1.6.2014

Olen aikoinani eksynyt kaidalta tieltä ja nyt olen sovittamassa tekojani. Löytyisikö hellää ja herkkää naista kirjeenvaihtoseuraksi? Aikaani kuluttelen itseopiskelulla ja kirjekursseilla.

Sivut

Kommentit (137)

Vierailija

Leppoisaa on vangin elämä; itseopiskelua, kirjekursseja ja netissä roikkumista. Kuka maksaa tämän ajankulun, asumisen, ruuan jne?

Vierailija
Vierailija

Leppoisaa on vangin elämä; itseopiskelua, kirjekursseja ja netissä roikkumista. Kuka maksaa tämän ajankulun, asumisen, ruuan jne?

Kuka kertoisi mitä on vangin elämä, ei ainakaan netissä suhaamista!

Vanki
Seuraa 
Liittynyt1.6.2014

Nyt kyllä erehdytte pahasti. Olen luottamusvanki ja voin viettää aikaa vankilan kirjastossa ja kappelissakin ja haluan kehittää itseäni. En ole sellainen vanki, joka ei saa pitää yhteyttä ulkomaailmaan kun en ole huumerikollinen.

Volvo-Markkanenkin opiskeli vankilassa ylioppilaaksi. Minä kuulun täällä opintoryhmään, joka opiskelee merkonomiksi. Opettajat tulevat eri oppilaitoksista opettamaan ryhmää, ja meillä on netti ihan normaalisti käytössä opiskelunkin takia kun teemme tehtäviä Moodle-oppimisympäristössä.

Vierailija
Vanki

Nyt kyllä erehdytte pahasti. Olen luottamusvanki ja voin viettää aikaa vankilan kirjastossa ja kappelissakin ja haluan kehittää itseäni. En ole sellainen vanki, joka ei saa pitää yhteyttä ulkomaailmaan kun en ole huumerikollinen.

Volvo-Markkanenkin opiskeli vankilassa ylioppilaaksi. Minä kuulun täällä opintoryhmään, joka opiskelee merkonomiksi. Opettajat tulevat eri oppilaitoksista opettamaan ryhmää, ja meillä on netti ihan normaalisti käytössä opiskelunkin takia kun teemme tehtäviä Moodle-oppimisympäristössä.

-"En ole sellainen vanki"...sellanen vanki on naisen essun naruissa vankina, epäilen ma!

Kummajainen
Seuraa 
Liittynyt7.5.2014
Vanki

Eilen olit vissiin yövuorossa opiskelemassa koska viestisi on laitettu n. ilta yhdeksän aikaan, vätystele jollain muulla palstalla.

Ylitalon Kustu
Seuraa 
Liittynyt9.5.2014
Vanki

Olen aikoinani eksynyt kaidalta tieltä ja nyt olen sovittamassa tekojani. Löytyisikö hellää ja herkkää naista kirjeenvaihtoseuraksi? Aikaani kuluttelen itseopiskelulla ja kirjekursseilla.

Kovasti vaikuttaa, että puhut puuta heinää.

Vierailija

"Eilen olit vissiin yövuorossa opiskelemassa koska viestisi on laitettu n. ilta yhdeksän aikaan, vätystele jollain muulla palstalla."

Hävettää joidenkin kirjoittajien riidanhaluisuus ja tyhmyys!

myötähäpeää...

Vierailija
Ylitalon Kustu
Vanki

Kovasti vaikuttaa, että puhut puuta heinää.

Kustu nyt ei ole suorittanut edes merkonomin tutkintoa vankilassa!  Hahaaaa vangitkin ovat sivistyneempiä kuin ET-läiset.

Vierailija

Älä vanki hyvä pahoita vaan näiden öykkärien sekoilusta mieltäsi. hienoa että kulutat aikaasi opiskeluun ja yhteiskuntakelpoisuutesi palauttamiseksi.

Kyllä sinulle sitä kirjeystävää löytyy, kunhan häiriköt saadaan häädettyä sivulta ensin. Sanotaanhan, että suurimmat rikolliset ovat vankilan ulkopuolella.

Voimia sinulle!

Vierailija
Vierailija

Älä vanki hyvä pahoita vaan näiden öykkärien sekoilusta mieltäsi. hienoa että kulutat aikaasi opiskeluun ja yhteiskuntakelpoisuutesi palauttamiseksi.

Kyllä sinulle sitä kirjeystävää löytyy, kunhan häiriköt saadaan häädettyä sivulta ensin. Sanotaanhan, että suurimmat rikolliset ovat vankilan ulkopuolella.

Voimia sinulle!

Herran duudeli jos vanki pahoittaa mielensä, perustetaan kriisiryhmä, ypärivuorokautinentukihenkilö vannkiselliin, ai kun sööttiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat