Kylmä alkukesä

Seuraa 
Liittynyt7.5.2014

On jumalavita kylmää, ollunna tänä kesänä, olikohan kaksi tahi kolme tshorstikeliä, ja siinä kaikki kohta painaa juhannuskin niskaan ja täällä sitä kyhjötetään villatakki päällä pirtissä.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

No äläkää kehatko narista! Kyllä sitä vielä ehitte tuskailla helteenkin kourissa. Tämä on hyvä. Tämä on oikeasi paras!

Ja miettikää - kohta on juhannus ja sitten käännytään syksylle. . . trallallallaaaaaaa . . .

Kummajainen
Seuraa 
Liittynyt7.5.2014
Vierailija

No äläkää kehatko narista! Kyllä sitä vielä ehitte tuskailla helteenkin kourissa. Tämä on hyvä. Tämä on oikeasi paras!

Ja miettikää - kohta on juhannus ja sitten käännytään syksylle. . . trallallallaaaaaaa . . .

Älä itse narise jos tämä on sulle paras, sitä se ei ole minulle.

Vierailija

Älähän Kummajainen rupea tosikoksi . Kesään kuuluu kylmät ja kuumat jaksot, yhden paras voi olla toisen huono ja päinvastoin.

Poutainen +20 on minun ihannekeli, tappohelteet on joka kesän pahin pelkoni.

Vierailija

Pilvet roikkuu kuin sadetta enteillen..+15 mittarissa.. tulossa on jopa trooppisen kosteita, helteisiä päiviä tänne itä-suomeen..

-

Vakituinen
Seuraa 
Liittynyt12.5.2014

Nyt sataa kaatamalla, kyllä on hienoo, että säätilassa tapahtuu nopeita muutoksia ei pääse tympiintymään, ainakin tuo vanki ketju tympii jo melko pahoin saisivat sulkea koko ketjun, ei ole asiallista tuollainen keskustelu.

Vakituinen
Seuraa 
Liittynyt12.5.2014

Kyllä tässä aurinkoa kaivataan ei ole mukavaa kun ei t-paita päällä meinaa tareta, toivotaan pikkusen lämpimpää, paahteeseen ei ole mikään pakko mennä, mutta ei ole asunnon lämmittäminenkään mukavaa kesäaikana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat