Tämä vierailu osottautui täydeksi fiaskoksi, täällä ei käydä ainoatakaan järkevää keskustelua, kaikki sellaiset aloitukset kuivuu kasaan heti alkuunsa, mieletön määrä vierailijoita jotka sotkevat kaikki kirjoitukset ilkiömäisillä kommenteillaan, aloituksillaan. Katson parhaaksi jättää tämän heti alkuunsa oletin tämän olevan varttuneemman väen rauhallista asioista puhumista, mutta kattia kanssa pahempaa herjaamisfoorumia saa etsiä.

Osansa saa myös ylläpito näyttää ettei ole mitään väliä miten kohtelee kanssa kirjoittajia.

Sivut

Kommentit (29)

No ei toden totta hääppöinen ole silloin tällöin, käyn mutta eihän täällä koskaan mistään keskustella, riitaa on sitäkin enemmän, näin heti alkuunsa mitä tuleman pitää, ja olen kirjoittanut pelkästään irrallisia kommentteja ettei tulisi sanomista.

No niin enkös minä jo tätä pelännytkin vaikken mitään sanonutkaan, just se näin menee, täällä vissiin häiriköi muilta asiallisilta palstoilta kirjoituskieltoon joutuneet, täällä kun voi mellastaa miten lystää kieltoja ei voi tulla.

Systeemi on luotu sellaiseksi, en ymmärrä mikä on ylläpitäjän indressi tälläisen systesteemin luomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ettekö te hyvät ihmiset voi itse aloittaa keskustelua aiheesta joka kiinnostaa?

Tykkäätte siis tulla valmiille! Jos noin on ei auta valittaa, kun itse ei asian eteen ole mitään saanut aikaan. Ne keskustelut jotka olen aloittanut ovat menestyneet hyvin ja saaneet paljon kävijöitä, eikö sekin ole jotain, että voimme antaa itsestämme ja hiihdyttää muita?

Tuomari

Tämä vierailu osottautui täydeksi fiaskoksi, täällä ei käydä ainoatakaan järkevää keskustelua, kaikki sellaiset aloitukset kuivuu kasaan heti alkuunsa, mieletön määrä vierailijoita jotka sotkevat kaikki kirjoitukset ilkiömäisillä kommenteillaan, aloituksillaan. Katson parhaaksi jättää tämän heti alkuunsa oletin tämän olevan varttuneemman väen rauhallista asioista puhumista, mutta kattia kanssa pahempaa herjaamisfoorumia saa etsiä.

Osansa saa myös ylläpito näyttää ettei ole mitään väliä miten kohtelee kanssa kirjoittajia.

Montako aihetta olet itse aloittanut? Eipä silti, jotta aina tarvitaan uusi ketju, mutta voit itse ruveta muokkaamaan keskusteluja mieleiseksi.

Jos aihe on liian vaikea tai arka, on turha odottaa runsasta osallistumista. Täällä on monta ketjua, joissa osallistutaan ahkerasti. Ne käsittelevät arkipäiväisiä aiheita. Kiistoilta ei valitettavasti aina vältytä, mutta ylläpito karsii kyllä pahimmat, jos niistä ilmoitetaan.

Et kai odota, että varttuneemmat muuttuvat päätä nyökytteleviksi jeesjees-tyypeiksi tai loistaviksi keskustelijoiksi, jos eivät sitä ole ennenkään olleet. Nämä keskusteluthan ovat mielipiteiden vaihtoa.

Voi olla, että nikkisi ja lakikirjat pelottavat muita, vaikkeivat roistoja olisikaan.

Ei tuo pidä paikkaansa.Jos haluaa asiallista keskustelua saada aikaan ,niin aina löytyy joku,joka tulee "kommentoimaan",vaikka asia ei häntä kiinnostaisikaan.

Täällä on paljon sellaisia minä-keskeisiä kirjoittajia,jotka kirjoittavat itsestään ja tekemisistään,muiden asiat ei kiinnosta,joten keskustelua ei synny.Jos syntyykin,niin se on sitten sitä eipäs-juupas juttua.

Kunpa ei lytättäisi toisten mielipiteitä,suvaittaisiin jokaisen esittää omia mielipiteitään.

Minä kirjoittelenkin täällä vähän "puolikevyesti",varsinaiset syvälliset keskustelut hoidetaan koti-ja kaveripiirissä ihan "livenä".

Tuomari

No niin mitäs minä sanoin, vierailijoista.

Näytät odottavan tänne vain itsesi kanssa samaa mieltä odottavia. Miten siinä syntyy pitempää keskustelua?

Sos,sos, me jo aikamme täällä olleet vanhat etnettiläiset!

Tosiasiahan on niin, että nämä uudet nimimerkkiläiset ovat yrittäneet aloittaa hyvinkin monia aiheita. Juuri sellaisiakin, joihin on mukava heitäytyä mukaan positiivisella, hyvällä mielellä. Mutta mitä olemme tehneet. Nyrjästi on katsottu, mitä tuo nyt meinaa. Tänne, meille vanhoille, on kehittynyt ihmeellinen kyräilyasenne, ketään ei voi kannustaa, ketään ei pidä kiittää, pitää vain kyseenalaistaa kaikkien mielipiteet.

Eiköhän, meillä vanhoilla, ole parannuksen aika edessä.

Osallistutaan useammalle palstalle, siis käydään vierailulla ja käyttäydytään kuin vierailulla on tapana.

Miksi, joku ei saisi kirjoittaa itsestään, miksi joku ei saisi kirjoittaa matkustelemisestaan, miksi joku ei saisi kirjoittaa politiikkaa, miksi toisen mielipide on vääränlainen, miksi jonku mielestä ei osata keskustella. Kaikkia ei ole luotu keskustelijoiksi, mutta kaikki saavat olla mukana omalla tyylillään. Tuliko selväksi.

No siinä ja edellinen kirjoittaja lateli ohjeita ja lopuksi totesi,että tuliko selväksi ! No ei tullut,ei alkuunkaan.

Sama kaiku on askelten... ei mitään uutta länsirintamalla, kerroinko jo muuten että lähdemme muijan kanssa reissuun ihan vaan muutamaksi päiväksi, joten jos en saa yhteyksiä korpiseuduilta ei pidä huolestua, todennäköisesti hengissä ollaan tai ainakin toivoa elätellään.

malviina

No ei toden totta hääppöinen ole silloin tällöin, käyn mutta eihän täällä koskaan mistään keskustella, riitaa on sitäkin enemmän, näin heti alkuunsa mitä tuleman pitää, ja olen kirjoittanut pelkästään irrallisia kommentteja ettei tulisi sanomista.

Täällä pyörii vakkaristi ainakin yksi häirikkö, joka sotkee palstat.

Ihmettelen miksei palstasta vastaavat tee asialle jotain eli bannaa naista ulos.

Vagiduinen

No niin engös minä jo dädä belännydgin vaiggen midään sanonudgaan, jusd se näin menee, däällä vissiin häirigöi muilga asiallisilda palstoilda girjoidusgieldoon jouduneed, däällä gun voi mellasdaa miden lysdää gieldoja ei voi dulla.

Sysdeemi on luodu sellaisegsi, en ymmärrä migä on ylläbidäjän indressi dälläisen sysdesteemin luomiseen.

Voi vain arvailla!

Vierailija
malviina

Täällä pyörii vakkaristi ainakin yksi häirikkö, joka sotkee palstat.

Ihmettelen miksei palstasta vastaavat tee asialle jotain eli bannaa naista ulos.

Jos nimimerkkini olisi esim. Kukkaroinen olisinko mielestäsi nainen vai mies.

Mahtaako se olla vähän niinkin, että keskustelijat tekevät palstan?

Ehkä meidän pitää vain aloittaa jostakin aiheesta ja unohtaa toisten nyppiminen. Mikä mahtaisi olla sellainen aihe, joka kiinnostaisi esim. Tuomaria, Vakituista, Malviinaa ja muita, jotka eivät nyt löydä itselleen mieluisaa keskustelua?

kirsikankukka55

Vierailija

Ettekö te hyvät ihmiset voi itse aloittaa keskustelua aiheesta joka kiinnostaa?

Tykkäätte siis tulla valmiille! Jos noin on ei auta valittaa, kun itse ei asian eteen ole mitään saanut aikaan. Ne keskustelut jotka olen aloittanut ovat menestyneet hyvin ja saaneet paljon kävijöitä, eikö sekin ole jotain, että voimme antaa itsestämme ja hiihdyttää muita?

Jos ei tämä nyt täysi pettymys ole ollut niin suuri sellainen kuitenkin.....

Aikanaan tein aloituksia hyvinkin aktiivisesti kunnes alettiin arvostelemaan jotta liikaa on muori äänessä, taitaapi olla vallan narsisti...

Olenko aivan väärässä jotta vaikka ennen keskusteluketjuissa oli ivailujakin, mutta kun ne raakkasi pois niin  jäi jäljelle hieman asiallista asiantynkääkin.Nuo muutamat vakiketjut minne lähetetään pääasiassa kuvia onneksi toimivat vielä ilman riitaa ja toraa.

Mökin muori, tee vain aloituksia, kyllä täällä "paperia" riittää. Se hyvä puoli täällä netissä on, että kirjoitusalustaa piisaa ja jos ei ketä miellytä avaukset, niin ei sitten miellytä. Älä anna sen lannistaa sinua

Tiedän kyllä, että on välillä raskasta saada kuraa niskaansa, mutta on täällä onneksi myös toisenlaisia kirjoittajia.

kirsikankukka55

Samaa mieltä kirsikankukan kanssa. Turhat narinat ja valitukset kannattaisi ohittaa. Älkää suotta jämähtäkö riidan tunteeseen, ei täällä ihan joka hetki ole riitaa eikä häirintää.

En ehkä yllä kovin korkealentoisiin keskusteluihin mutta onhan elämää jo tähän mennessä nähty ja koettu. Huumorintaju ja hymy on tallella yhä.

-lumihuntu

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat