Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (3) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Suvivirsi klo 12:33 | 11.5.2014 Suvivirsi Kommentit (3) 1/3 | klo 12:33 | 4.6.2014 Se oli ihan mukava suvivirreksi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Riihikuiva Seuraa 2/3 | klo 12:58 | 4.6.2014 Tämän minä tunnen kuin omat taskuni. Rusketukseni ei ole aito, juon vaan niin paljon kahvia Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 13:05 | 4.6.2014 Siinähän se vanha tuttu suvivirsi on..miten monesti lie tullutkin sitä veisatuksi.. Mutta nuo aloittajan omat värssyt on myös kauniit. Kyllä niistäkin välittyy sanoma, hyvin persoonallisella tavalla. Oikein hyvä! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
Riihikuiva Seuraa 2/3 | klo 12:58 | 4.6.2014 Tämän minä tunnen kuin omat taskuni. Rusketukseni ei ole aito, juon vaan niin paljon kahvia Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/3 | klo 13:05 | 4.6.2014 Siinähän se vanha tuttu suvivirsi on..miten monesti lie tullutkin sitä veisatuksi.. Mutta nuo aloittajan omat värssyt on myös kauniit. Kyllä niistäkin välittyy sanoma, hyvin persoonallisella tavalla. Oikein hyvä! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Se oli ihan mukava suvivirreksi.
Tämän minä tunnen kuin omat taskuni.
Rusketukseni ei ole aito, juon vaan niin paljon kahvia
Siinähän se vanha tuttu suvivirsi on..miten monesti lie tullutkin sitä veisatuksi..
Mutta nuo aloittajan omat värssyt on myös kauniit. Kyllä niistäkin välittyy sanoma, hyvin persoonallisella tavalla. Oikein hyvä!