Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Eikun, jookun... klo 0:13 | 9.5.2014 Eikun, jookun... Kommentit (3) 1/3 | klo 7:48 | 6.6.2014 Niinpä - "minä rakastan sinua niin..." Kauniisti kauniilla kielellä päätetty rakkausruno. Hyvä, hyvempi, hyvin... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/3 | klo 20:05 | 3.8.2014 Ossoo ranskooki tämä kansanmies ja -runoilija, näemmä. Kaanista. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 9:51 | 6.8.2014 Taetaa olla susj lampaihe vuatteissa: intellektuelli mutta näättelöö puskapekkoo. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/3 | klo 7:48 | 6.6.2014 Niinpä - "minä rakastan sinua niin..." Kauniisti kauniilla kielellä päätetty rakkausruno. Hyvä, hyvempi, hyvin... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/3 | klo 20:05 | 3.8.2014 Ossoo ranskooki tämä kansanmies ja -runoilija, näemmä. Kaanista. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/3 | klo 9:51 | 6.8.2014 Taetaa olla susj lampaihe vuatteissa: intellektuelli mutta näättelöö puskapekkoo. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Niinpä - "minä rakastan sinua niin..." Kauniisti kauniilla kielellä päätetty rakkausruno. Hyvä, hyvempi, hyvin...
Ossoo ranskooki tämä kansanmies ja -runoilija, näemmä. Kaanista.
Taetaa olla susj lampaihe vuatteissa: intellektuelli mutta näättelöö puskapekkoo.