Vierailija

Hei,

Ollaan siis poikaystävän kans lähössä elokuun lopussa tai syyskuun alussa viikoksi tai pariksi (luultavasti viikoksi) lomalle johonki Eurooppaan esim. Rodokselle. Oon kuitenki aina haaveillu, että lähettäis johonki lomalle jonkun toisen pariskunnan kans, mutta meillä ei oo oikeen ketään yhteisiä kavereita. No ajattelin sitte että ehkäpä netistä sellanen pariskunta löytyis :P

Tarkotus ois siis toki tutustua jonkin verran ennen matkaa, uusia kavereita on muutenki kiva saaha :) Ja eihän siellä matkalla oo sit pakko koko aikaa olla nelistään (tai ollenkaan jos siltä rupee tuntuun haha :D) niin ei periaatteessa oo mitään hävittävää ;P

Mutta joo, oon siis ite 22-vuotias tyttö ja mun poikaystävä on 29-vuotias. Asutaan Espoossa ja ollaan oltu yhessä n. 3,5 vuotta. Ollaan molemmat tosi rentoja ja ilosia tyyppejä ja tullaan toimeen oikeestaan kaikkien kans. Toki joittenki kans on kivempaa ku toisten :P 

Ei tykätä juoda itteemme känniin (paitsi ehkä minä joskus vahingossa :D), alkoholia kuitenki sivistyneesti siemaillaan (:D) eikä meitä haittaa jos muut juo. Ei olla siis menossa pelkästään yökerhoihin, vaikka niissäki kyllä halutaan käyä ;) Sit tietenki halutaan makoilla rannalla ja shoppailla yms. Ei olla välttämättäniin kiinnostuneita mistään museoista tms mutta seki vähän riippuu :) Ja ainahan sitä voi kokeilla kaikkee uutta ja tylsältä kuulostavaaki :D

Joten siis sinä tyttö (tai no miksei poikaki :P) jota tämä kirjoitus rupes kiinnostamaan niin ota ihmeessä yhteyttä nii voiaan vaiks ensin tutustua ja suostutella meijän poikaystävät mukaan messiin ;) 

Nii ja jos täällä on ihmisiä, jotka tarvii muuten vaan uusia kavereita, niin oot tervetullut ottamaan yhteyttä anyway :) 

Tai jos vaikka joku haluaa muuten vaan tutustua toiseen pariskuntaan, ehkäpä meistä vois tulla kiva kaveripiiri, niinku esim Frendeissä hehe ;D

Mutta niin, sähköpostiosote on siis tsigitsigi91@hotmail.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat