Iskikö reissukuume? 6 vinkkiä halvempaan lomaan

Kommentit (3)

Vierailija

Kiitos hienosta jutusta. Allekirjoitan mielelläni tuon ensimmäisen ohjeen. Olen tällä hetkellä upeassa loma-asunnossa Espanjan parhailla rannoilla kulttuuripalveluiden äärellä Andaluciassa, Almerian Mojacarissa. Tästä asunnosta saa sesongin aikana maksaa 500 Eur viikossa. Sesongin ulkopuolella saman merinäköala-asunnon saa koknaiseksi kuukaudeksi omakseen neljällä sadalla (ks. http://cerropedregoso.net/). Auton voi täällä vuokrata sesongin aikana alle vitosella per päivä!

pitulo1
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Monta hyvää vinkkiä. Olen tehnyt sekä omatoimi- että pakettimatkoja. Jos minulla on mielessä joku tietty kiinnostava matkakohde ja löydän sopivan hintaisen pakettimatkan kiinnostavilla retkillä, otan sen. Retkillä on minulle suuri merkitys koska omatoimisilla matkoilla ei pääse moneen kohteeseen tai asian eteen joutuu aika lailla järjestelemään. Retkiä lukuunottamatta kyllä palloilen aika lailla omatoimisesti näillä pakettimatkoilla.

Miellyttävänä muistona on jäänyt mieleeni v.2003 Aurinkomatkojen kautta tekemäni matka Kreikkaan Halkidikin niemimaalle. Mm. risteilyä Athos-vuoren edustalle (munkkiluostari, jonne naisille ei ole menemistä) ja vierailua viini- ja ouzotehtaaaseen, olisi omatoimisesti ollut vaikea järjestää.

Kummastuttaa, ettei Aurinkomatkat ole järjestänyt Halkidikin niemimaan pakettimatkoja enää moneen vuoteen. Mielestäni sieltä löytyy vähän erilaista Kreikkaa kuin saarikohteista ja Thessaloniki nähtävyyksineen on päiväreissun päässä.

Vierailija

Mä olen aina matkakuumeessa,syksyllä pitkä aurinkoloma odottaa,mä en bailaa,en röökaa,en juo viinaa,en kaljaa,säästän ja panostan lomaani,se antaa mulle energiaa,talvi ja kylmä on tylsää ja kestää liian kauan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat