Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kaunis runo mieheltä naiselle.  Voinee lainata myös muunlaatuiset rakastavaisetkin - rakkauttahan on niin monenlaista.  Ja hyvä niin, pääasiahan on, että ihminen rakastaa ihmistä.

Vierailija

Kaunis runo mieheltä naiselle.  Voinee lainata myös muunlaatuiset rakastavaisetkin - rakkauttahan on niin monenlaista.  Ja hyvä niin, pääasiahan on, että ihminen rakastaa ihmistä.

Vierailija
Vierailija

Koskas olit viimeksi tyrkyllä..?  Suosittelen.

Voe tokkiisa, alaviinsahan tässä iässä jo pittää itteesä tyrkyttee, ja ukko eiku olla möllöttää ja tupakkia vettää posket lommollaan.  Ihanoo tämä naemisissa olo...pyrkikkee tähän!

Vierailija
Vierailija

Niin totta ovat runon sanat.

Pirjo Anneli

Ravistuttavan totta.  Joku ymmärtää, joku on ymmärtävinään.

Vierailija

Hyvä runo.  Erittäin kaunis.  Ihanan ihana.

En kestä enää itsekään näitä kehuskelujani.  Kirjoitelkaa te muutkin runoilijat välillä satuttavia sanateoksia.  Mielelläni kehuisin välillä muitakin taiteilijoita, mutta nyt en, kehun vaan tätä sananeroa.

Vierailija
Vierailija

Ihanaa olla välillä tyrkyllä ja sanoa: ota kiinni jos saat.  Ja juosta karkuun.

Kumpi juoksee, mies vai nainen?  Minä ainakin olen vain juoksevinani.  Hihii.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Meillä tilanteet vaihtelee: jonain päivänä kipasee ukko karkuun ja toisena päivänä akka.  Mutta hauskaa on, etenkin jos tulee "hippa".

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Meillä tilanteet vaihtelee: jonain päivänä kipasee ukko karkuun ja toisena päivänä akka.  Mutta hauskaa on, etenkin jos tulee "hippa".

Kerro, hippa, lisää.  Nami.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat