Oikeen mukavoo kessee ja jussija kaekille immeisille kaakana ja lähellä! Kesärunon kautta tervehdin!
Mikä lintu kaakana on? Metsäkanan ja haakanan tiedän ja tunnen, mutta kaakana on outo lintu.
Miksi kaakanaa linnuksi tahdot? lue ja ajattele.--
Kaakana on kanalintu ilmiselvästi. Kuulin kerran metsällä kun isäntä ja vieras olivat linnustamassa haulikoiden kanssa, niin isäntä sanoi regille että älä ammu, se on kaakana. Taitaa olla peräti rauhoittettu lintu?
Oi teidän kanssa! Olette hauskoja. Ei haaskoja, ei niin.
Itse runostakin jotain. Määttäsen runot ovat mukavia tyyliltään. Lausumalla Määttäsen runon, tunnelma vapautuu; tai sitten kiristyy, väärässä paikassa lausuttuna. Hyvä runonikkari olet Määttänen!
Rumat miehet tekee kauneimmat runot. Ja naiset tykkää rumista miehistä, pääsevät loistamaan kauneudellaan ruman rinnalla paremmin. Elämänkokemus puhuu tässä, ei kirjatieto.
Sivut
Oikeen mukavoo kessee ja jussija kaekille immeisille kaakana ja lähellä! Kesärunon kautta tervehdin!
Mikä lintu kaakana on? Metsäkanan ja haakanan tiedän ja tunnen, mutta kaakana on outo lintu.
Miksi kaakanaa linnuksi tahdot? lue ja ajattele.--
Kaakana on kanalintu ilmiselvästi. Kuulin kerran metsällä kun isäntä ja vieras olivat linnustamassa haulikoiden kanssa, niin isäntä sanoi regille että älä ammu, se on kaakana. Taitaa olla peräti rauhoittettu lintu?
Eikä ole mikään kanalintu vaan itse käki. Laulussakin sanotaan
- kukkuu kukkuu, kaakana kukkuu
Oi teidän kanssa! Olette hauskoja. Ei haaskoja, ei niin.
Itse runostakin jotain. Määttäsen runot ovat mukavia tyyliltään. Lausumalla Määttäsen runon, tunnelma vapautuu; tai sitten kiristyy, väärässä paikassa lausuttuna. Hyvä runonikkari olet Määttänen!
Miättäsen haaskat runot sopii kaekkijalle.
Hyvää juhannusta myös runoilijalle. Uusia runoja odotellessa ...
Mikähän lienee kun joka kerran rupiaa suupieliä nykimään kun tämän herran runoja lueskelee? Haaska mies.
No niimpäs onkin ja on niin haaskannäköenenkin.
Rumat miehet tekee kauneimmat runot. Ja naiset tykkää rumista miehistä, pääsevät loistamaan kauneudellaan ruman rinnalla paremmin. Elämänkokemus puhuu tässä, ei kirjatieto.
Haaskannäköset kirjuuttaapi kaaneimmat runot. Uskohan pois - kyllä naiset tietää.
Päivän makeimmat naurut Selfie,Belfie runosta.Nauruhan on parasta terveydelle.Siis suur kiitos ilmaisesta terapiasta.
Sanopas muuta, monet tämän herran runoista pistää hihittelemään. Haaska ukko.
Yksi parhaista mitä olen lukenut on tämä runo. Kiitos kirjoittajalle, pisti hihittelemään tälläisen vakavahenkisenkin tien tallaajan.
Hämeen hauskin, pitkään aikaan, sanomat tututkin.
Voi vaan kuvitella miltä runon henkilö näytti...suorastaan hupaisa kuvaus. Nauratti ääneen.
Tämä runo se jaksaa huvittaa...aamulla kun lukee taas, saa loppupäivän nauraa turskahdella.
Tässä sitä olis tärkeille tädeille taas jutunjuurta... Aivan kauheaa naisenpilkkaa, eikö olekin...? Hip hei!
Tämän runon lueskelulla kun päivän aloittaa, saa hymyillä pitkin päivää...
Sivut