Valokuvien varmuuskopiointi

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kaverini pudotti läppärinsä, kovalevy hajosi. Yli tuhat valokuvaa hävisi ja myös tärkeitä kirjoitustiedostoja. Ikävä juttu ja keljuttaa kovasti. Itsellänikin tuhansia kuvia ja vähäinen määrä jotain kirjoituksiakin. Osa kuvista on tallennettu Picassan verkkopalveluun, mutta satoja on tallentamatta.        Samoin kirjoitukset ovat vain koneella.

Minkälaisilla systeemeillä te muut tallennatte kuvanne ja muut tärkeät asiat? Vielä on onni ollut myötä ja ei ole koneet hajonneet, MUTTA... Valtamerilaivojakin kaatuu...

Kommentit (7)

Vierailija

Minä olen jo kolmas, jolla olisi ongelma näiden kuvienkopioinnista tai siirrosta johonkin varmaan paikkaan. Luulisi joidenkin ratkaisseen tämän.

Neuvokaa.

Vierailija

Minä tallennan tärkeät tiedostoni tietokoneen kovalevylle, ulkoiselle kovalevylle ja muistitikuille. Kaikki voivat tietysti mennä rikki mutta aika pieni todennäköisyys kai kuitenkin on, että kaikki kolme menisivät yhtä aikaa rikki.

Vierailija

Minäkin tietotekniikan tumpelo myös kysyn ja odotan,että voisko jokun osaaja neuvoa miten tätä varmuuskopiointia käytännössä suoritetaan?

Kiitoksin odotan!

Vierailija

Minä kopioin valokuvani koneeltani DVD-levyille, taitaa olla aika vanhanaikainen tapa, mutta ovat kuitenkin tallessa jos tietsikka hajoaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat