MURTEET

Vierailija

Tästä se alakaa sano suutar näläkää kun uuven murreketjun alotti.

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija

Hyvä! Minua ihan nauratti tuo sinun sananparsi se on oikeen hauska sanonta,niitähän oli ennenvahaa vaikka minkälaisia sanontoja mutta ne on suurimmaksi osaksi jo johonni hukkuneet ja hävinneet,se on harmi,mutta jospa niitä veilä joku muistas ja laittas tänne.

Jäi kirjautumatta mutta olen pikku-mummi

Vierailija

Onnea ja menestystä uusille murteille, jonne varmaankin  kaikki ovat tervetulleita kukin omalla persoonallisella tyylillään.

kyytipoika

Vierailija

Pikku mummi,olisit kirjoittanut useamminkin.

Teäl ol meit muutamii-haukuttuu maan rakkoon.

Vierailija

Toivotan rauhaa ja rakkautta kaikille tänne kirjoittajille!

Kiitos kun vielä muistatte minua ,olen aika hias osallistumaan keskusteluihin,mutta luen kyllä niitä.Meillä on kamalan kylymä ilima täällä tuulla vinkasee tuolta pohjosesta mutta ei kuitenkaa saja vettä,tuntus että se tulisi ihan lumena jos jottai satas.

Hyvvää päivän jatkoa kaikille! T:pikku-mummi

Vierailija

Ollaan kilttei nii kauan ku joku tuloo herjaa heittäänSillon pittää taas nyrkit nostoo pystyyn...

Näit härkkijöit riittää.

Vierailija

Kaivellaan vaan tuttun tyyliin ENTISIÄ herjoja ja kuviteltuja herjaajia. Voi elämän kevät sentään!

Vierailija

Voisivat jot het alkuusa tämänkkin lukita. tae ee sittenkkää, pyssyyvätpä tällä nuo tappelijat niin saahan me muut muuala kirjoottaa rauhasa.

Vierailija

Eikös teillä jo ole se Jumalan etsintä-ketjunne ? Eikö sinne sovi enää vai mikä sai teidät avaamaan tämän toisinnon Murre-ketjusta ?

Vierailija

Tehän suunnittelitte siellä taannoin että avaatte yhdistetyn murteet-evakot ja Jumalan etsintä-ketjun, onko tää nyt se ketju ?

Vierailija
Vierailija

Eikös teillä jo ole se Jumalan etsintä-ketjunne ? Eikö sinne sovi enää vai mikä sai teidät avaamaan tämän toisinnon Murre-ketjusta ?

Luuletko, että Jum.etsin. joku on tämän avannut? Taitaa olla asialla ihan vapaa taiteilija.

Luulo ei ole tiedon väärtti, sanotaan! Luulemisia ei illata. Sano sitten vasta kun tiedät!

Vierailija
Vierailija

Taisin osua oikeaan avaajasta kun se noin napsahti.

Ettei vaan olisi arestissa, jos samaa ihmistä ajatellaan..?

Vierailija
Vierailija

Tästä se alakaa sano suutar näläkää kun uuven murreketjun alotti.

Nuo avajaissanat ei sovi ensinkään tietyn persoonan sanoiksi. Olkoon asialla kuka hyvänsä, hän se ei ole. Sitäpaitsi nuo hehetykset ja naamakuvien jonot yms.ovat eräiden muiden tunnusmerkkejä.Tietystä etsintäketjusta lehahti parvi kirjoittajia heti kun uudet ovet oli avattu.

Yksi hailee kuka tämän avasi, mutta tosi huono tempaus on. Mauton ja tuhoon tuomittu.

Kukas keksisi jotain selvästi erilaista kun entisestä murreketjusta jäi huono maku kieleen ja mieleen ?

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat