Kalliita läiskiä auringosta

Kommentit (5)

Vierailija

Edulliset, toimivat ja tieteelliseen vertaisarviointiin perustuvat tuotteet Paula's Choicelta auttoivat minulle toisin kuin kalliit ja iholle osin huonot Lancome, Biotherm, Elizabeth Arden, Clinique, Estee Lauder, YSL, Dior tai Helena Rubinstein. Kokeilkaapas Paulaa.

Vierailija

Miksi niitä maksaläiskiä pitäisi "hoitaa" eli poistaa, peittää tms? Ne ovat eletyn elämän historiaa. Turhamaista tuommoinen. On kokonaan eri asia, jos aurinkohistoria tekee ihoon esim. aurinkokeratoosia eli ihosyövän esiastetta, silloin hoito, mieluummin mahdollisimman varhainen, on tärkeää.

Vierailija

Olenko ainoa, jonka mielestä maksaläiskät iholla ovat kauniita?? Itse koen kaunistuvani kun saan kauniita ruskeita läikkiä ihooni. Samaan tapaan kuin pisamat, myös nämä ehdottomasti kaunistavat. Pitäisikö näitä nyt alkaa häpeämään tai peittelemään?

Vierailija

Samaa minäkin ihmettelen. ^ Minustakin maksaläiskät ovat kauniita ja itse olen onnellinen kun saan niitä lisää. Hassua, että jonkun mielestä ne ovat rumia..

Vierailija

No niin, ovat ne tai on se muistorikas maksaläiskä, peukalonpään kokoinen, poskessa, niin kuin usein olen nähnyt muillakin. Minun on muistona polven loukkaantumisesta täällä talvella ja vahvasta lääkkeestä sen hoitamiseksi.

Lääkekuurin aikana tuli matka Intian auringon alle paahtavaan kuumuuteen, jossa en aurinkoa ottanut, mutta säteet tarttui ja maksaläiskät muistona tuosta yhdistelmänautinnosta! Kun huomasin tuon tumman läiskän kasvoissani ja pari muuta himmeämpää, en ollut lainkaan iloinen. Enää en vuosikymmenien ja elämäntaidon  lisääntyessä välitä niistä. ihminen oppii kaikenlaista hyväksymään ja niin on helpompikin elää, kuin tyytymättömänä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat