Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Heinätöissä klo 10:11 | 26.6.2014 Heinätöissä Kommentit (2) 1/2 | klo 14:32 | 30.6.2014 Ihan kuin minun ja monen muunkin lapsuudesta kertova kaunis.herkkä runo Silloin oli kesät aina lämpimiä ja järvi houkuttelevana pulahtaa välillä vilvoittavaan veteen ♥♥♥ Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/2 | klo 20:15 | 30.6.2014 Runo täyttä asiaa lapssusmuisto. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/2 | klo 14:32 | 30.6.2014 Ihan kuin minun ja monen muunkin lapsuudesta kertova kaunis.herkkä runo Silloin oli kesät aina lämpimiä ja järvi houkuttelevana pulahtaa välillä vilvoittavaan veteen ♥♥♥ Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Ihan kuin minun ja monen muunkin lapsuudesta kertova kaunis.herkkä runo Silloin oli kesät aina lämpimiä ja järvi houkuttelevana pulahtaa välillä vilvoittavaan veteen ♥♥♥
Runo täyttä asiaa lapssusmuisto.