Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (2) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Voi pyhä keskinkertaisuus! klo 19:56 | 1.7.2014 Voi pyhä keskinkertaisuus! Kommentit (2) Ilolintu Seuraa 1/2 | klo 21:07 | 1.7.2014 "En viitsinyt enempi enää vaivojani voivotella - yks lystihän se on, olenko sitä, tätä vai tuota, kunhan vierelläni viipyy hän, elämäni ykkönen." Kiitos noista sanoistasi, eivät olleet minulle mutta otin ne hyvällä vastaan. Mies joka kirjoittaa noin on jotain suurta taivaan alla! Heinäkuu, hellitään huolella, halataan hartaasti, harmiksi harakoiden :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/2 | klo 21:05 | 29.8.2014 Ilolintu 01.07.2014 klo 21:07 "En viitsinyt enempi enää vaivojani voivotella - yks lystihän se on, olenko sitä, tätä vai tuota, kunhan vierelläni viipyy hän, elämäni ykkönen." Kiitos noista sanoistasi, eivät olleet minulle mutta otin ne hyvällä vastaan. Mies joka kirjoittaa noin on jotain suurta taivaan alla! Heinäkuu, hellitään huolella, halataan hartaasti, harmiksi harakoiden :) Yksi parhaita myönteisiä kommentteja mitä olen näillä sivuilla lukenut. Upeaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
Ilolintu Seuraa 1/2 | klo 21:07 | 1.7.2014 "En viitsinyt enempi enää vaivojani voivotella - yks lystihän se on, olenko sitä, tätä vai tuota, kunhan vierelläni viipyy hän, elämäni ykkönen." Kiitos noista sanoistasi, eivät olleet minulle mutta otin ne hyvällä vastaan. Mies joka kirjoittaa noin on jotain suurta taivaan alla! Heinäkuu, hellitään huolella, halataan hartaasti, harmiksi harakoiden :) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/2 | klo 21:05 | 29.8.2014 Ilolintu 01.07.2014 klo 21:07 "En viitsinyt enempi enää vaivojani voivotella - yks lystihän se on, olenko sitä, tätä vai tuota, kunhan vierelläni viipyy hän, elämäni ykkönen." Kiitos noista sanoistasi, eivät olleet minulle mutta otin ne hyvällä vastaan. Mies joka kirjoittaa noin on jotain suurta taivaan alla! Heinäkuu, hellitään huolella, halataan hartaasti, harmiksi harakoiden :) Yksi parhaita myönteisiä kommentteja mitä olen näillä sivuilla lukenut. Upeaa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
"En viitsinyt enempi enää vaivojani voivotella -
yks lystihän se on, olenko sitä, tätä vai tuota,
kunhan vierelläni viipyy hän, elämäni ykkönen."
Kiitos noista sanoistasi, eivät olleet minulle mutta otin ne hyvällä vastaan. Mies joka kirjoittaa noin on jotain suurta taivaan alla!
Heinäkuu, hellitään huolella, halataan hartaasti, harmiksi harakoiden :)
Yksi parhaita myönteisiä kommentteja mitä olen näillä sivuilla lukenut. Upeaa.