Sauna, suklaa ja Koskenkorva – näinkö sinäkin hemmottelet itseäsi?

klo 18:08 | 3.7.2014
Minun oma hemmotteluhetkeni. Loistava syy mennä saunaan ja nauttia karkkia. Kenties kossuakin. Näin ajattelee moni suomalainen.Lue koko juttu
Minun oma hemmotteluhetkeni. Loistava syy mennä saunaan ja nauttia karkkia. Kenties kossuakin. Näin ajattelee moni suomalainen.Lue koko juttu
Ladataan...
Sauna ja suklaa ovat ne parhaimmat itsensä hemmottelukeinot, kossun vaihdan kokikseen. Oletteko koskaan maistaneet saunanlauteilla pikkulautasella sulatettua Fazerin sinistä? Sitä kun syö lusikalla niin jo on taivaallista. Jos ei sauna ole lämmin niin saman asian ajaa takanreunalla sulatettu suklaa, nam.
Enpä ole koskaan suklaata saunaan vienyt, hih! Minä kun tykkään suklaasta jääkaappikovana, ihan oikeasti. Tapansa kullakin, eikös vain?
Sen sijaan olen joskus heittänyt hieman olutta kiukaalle ja siitä tulee löylyyn ihana ruisleivän tuoksu
Ei maistu lämminsuklaa kun ei kaakaokaan,mutta suklaa muuten maistuu kyllä.Viimeksi jouluksi sain jotain herkkusuklaata peltirasiassa en vain ole muistanut kysyä mistä sitä saa lisää...No nyt oli kyllä pakko kaivaa Fazerin suklaalevyn jämät esiin.
Saunassa hemmottelen itseäni usein etenkin nyt ihanan tuoreen/tuoksuvan vihdan kera.
Koskenkorvaa enkä kaljaa juo ollenkaan,joskus lonkeron mutta ehkä en kuitenkaan silläkään itseäni hemmoittele.