Höpinät pois

Seuraa 
Liittynyt8.7.2014

Nyt käännettiin uusi sivu tämän foorumin historiikissa, joutava kinaaminen loppuu tähän päivään.

Sivut

Kommentit (50)

tuulonen
Seuraa 
Liittynyt6.5.2014
Palstavahti

Nyt käännettiin uusi sivu tämän foorumin historiikissa, joutava kinaaminen loppuu tähän päivään.

Kannatetaan lämpimästi!

Vierailija

Taitaa olla palstan aloittaja joka vastailee itselleen. No saahan sitä harrastaa monologia täälläkin.

Vierailija

Jokaisella on tuosta "joutavasta" oma mielipiteensä - "sellainen, mistä MINÄ en ole kiinnostunut".

Sallittakoon kepeä jutustelu, eihän tämä eläkeläisen elämä enää niin kuolemanvakavaa ole (niin kauan kuin sitä kestää).

Vierailija
kirsikankukka55

Voitko määritellä joutavan kinaamisen, että kaikki tietäisimme, minkä haluat lopettaa.

Se mikä on joutavaa kinaamista toisen mielestä, ei ole sitä toisen henhilön mielestä, et silleen se menee, kun jokainen on eri miettein ja ajatuksin varustettu.

Ei täällä ole pakko osallistua, saa aivan vapaasti valita mihin osallistuu tai on osallitumatta. Jokaisella on samat vapaudet ja oikeudet.Mutta tarkoituksella ilkeily ja pilkka on sivistymätöntä törttöilyä.

Vierailija

Mistäs täällä olis yleensä tarkoitus keskustella ? Onko mahdollisesti tämä ketju jonkinlainen vastine murreketjulle, jos ketkä ei osaa tai halua murteella keskustella ?

Otsikko on naseva mutta tarkentakaas muu linjaus

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Sitäpä minä kommentillani juuri hain. Joutava kinaaminen kun on niitä asioita, joista meillä jokaisella on hieman eri käsitys ja yhtä yleistä linjausta ei voi tehdä. Mikä minusta on joutavaa kinaamista, on sille toiselle sanomisen arvoinen asia.

Vierailija

Keskusteltaisko vaikka kesäteattereista, millaisia kokemuksia? Joko tämän kesän teatteri käynti on tehty? Missä ja mikä näytös oli ikimuistoisin?

Itse en ole vielä käynyt , mutta elokuussa tai ainakin se kesän viimeinen näytös on nähtävä. Minulle se on bussimatkan päässä eläkeläis porukassa. Yleensä käymme myös ruokailemassa jossain kivassa paikassa. Kesäteattereiden näytökset ovat yleensä hilpeitä ja lystikkäitä, en osaa erotella mikä on ollut paras.

Kertokaapa kokemuksistanne.

liisa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat