Tango kuuluu kaikille...

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

mökinmuorille ja herroille...

https://www.youtube.com/watch?v=RzRxcQhdwPo

Tangomarkkinat oli ja  meni. Vanhan ja laiskahkon miehen  tangomarkkinat jäi nojatuolissa löhöilyyn ja TVn katseluun. Siinähän  sitä taikaa olikin. Minun mielestäni kuninkaan valinta oli ok, kuningattaren olisin valinnut toisin - vitosen lauluäänelläni. Kansa on puhunut ja pulinat pois. Tai lopullisen valinnanhan teki tuomaristo.

Kaikki kuningatarehdokkaat oli upeita, näyttäviä ja kauniita naisia, kypsiä. Tuli mieleen, että vaikuttaako tuo ulkonäkö valintaan. Todennäköisesti kyllä.

Tangosävellyskilpailun voitti Lauri Tähkä. Minuun ei ko kappale kolahtanut, mutta kai se sitten oli hyvä, kun voitti.

Tangoillaan

Kommentit (10)

Vierailija

La mer, et tainnut  kuulla tätä Mariaa oikein. Ulkonäkö ei todella ratkaissut valintaa. Olen kuunnellut Marian laulua varusmiessoittokunnan solistina ja hänen äänensä on tosi vahva ja kaunis. Hän esiintyi keväällä 2013 eli ollessaan palveluksessa. Tätä mieltä on P-kolli

Vierailija

Minusta kuningattareksi valittiin väärä laulaja. Pirittan ääni ja esiintymisvarmuus olivat mielestäni paljon parempia eikä ulkonäkökään olisi ollut mikään este - päinvastoin etu. Mutta aina ei saa mitä haluaisi.

La mer
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Vierailija 13.7.2014 klo 11:582/3

La mer, et tainnut  kuulla tätä Mariaa oikein. 

En ymmärrä, miten voi kuulla väärin. Ilmaisin vain mielipiteeni, että en olisi äänestänyt voittajaa. Makuja on monia.

Ja tarkoitin ulkonäöllisesti, että kaikki olivat upeita naisia, ei pelkästään voittaja.

Minun kaikkien aikojen suosikkini oli Sauli Lehtonen. 

https://www.youtube.com/watch?v=vCIm2jQJ4b4

Vierailija
Vierailija

Minusta kuningattareksi valittiin väärä laulaja. Pirittan ääni ja esiintymisvarmuus olivat mielestäni paljon parempia eikä ulkonäkökään olisi ollut mikään este - päinvastoin etu. Mutta aina ei saa mitä haluaisi.

Minä olen myös ensikertalaiskatsojana, tuota mieltä eli, että Pirita oli paras ja tyypillisempi tangolaulaja kuin kukaan muu heistä naiskisaajista.

Vierailija

Ihmettelen kovasti Lauri Tähkän  tangon sävellys ja sanoitusvoittoa. Ymmärsin, että yli kaksisataa uutta kappaletta oli kisassa ja joku itseään toistava epätango voittaa. Uskon, että tässä voiton sai vain tämä erilaisuus, mutta kuitenkin Tähkän kaikki kappaleet ovat samaa tyyliä, samaa paatosta, samaa huutoa, samaa juoksutusta kuin kaikki muutkin laulunsa.  Ja ei perimmäistäkään tangoa sivuten. Vai pitääkö sanoa, että maailma muuttu ja tango sen mukana. En noin tahtoisi käyvän.

Vierailija

On eri asia kuunnella laulajaa tvn tai radion kautta  kuin livenä, olitteko ehkä paikalla te, jotka piditte valintoja väärinä?

Vierailija
Vierailija

On eri asia kuunnella laulajaa tvn tai radion kautta  kuin livenä, olitteko ehkä paikalla te, jotka piditte valintoja väärinä?

Mielipiteensä saa sanoa, katsoi ja kuunteli paikan päällä tai ei. Pidän Tähkän voittoa, että kuningattaren voittoa vääränä, ääni oli ohut ja voimaton verrattuna Piritan ääneen.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Nämä ovat niin henkilökohtaisia mietymysasioita. Itse pidin kuninkaasta ja mielestäni oikea mies voitti, vaikka Leif Lindemankin on mahtava laulaja.

Naisia en kuunnellutkaan.

Ja ehdoton kaikkien aikojen suosikkini on myös Sauli Lehtonen, hän vei kyllä sydämeni silloin aikanaan. Vahinko, että oli hänen aikansa lähteä niin nopeasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat