Lahjaksi valmistuneelle - virkattu Ipad-pussukka

Kommentit (7)

lara
Seuraa 
Liittynyt14.7.2014

Hei! Ja kitoksia vastauksestasi :) Saan sen enssimmäisen ja toisen kerroksen onnistumaan. Siinä kolmannessa kerroksessa tulee mun ongelmat esiin. Eli en ymmärrä miten monta pylvästä pitää tehdäennen kulmien pitkiä pylväitä ja miten.  Tuleeko se 2x1p samaan silmukkaan ja 2p eri silmukoihin.    Eli miten monta pylvästä niiden kulmien väliin tulisi tehdä?

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kokeilin itse tuota ohjetta ja vaikeaselkoinen on. Ratkaisin viimeisen kerroksen niin, että 2*1p tarkoittaa pylväs kahteen edellisen kerroksen pylvääseen eli 2 pylvästä, sitten kaksi pylvästä samaan silmukkaan ja minulla se osui ensimmäiseen pitkään pylvääseen. Sitten kolme pitkää pylvästä edellisen kerroksen keskimmäiseen pitkään pylvääseen. Sitten taas kaksi pylvästä samaan silmukkaan, sitten yksi pylväs seuraavaan ja yksi pylväs seuraavaan ja taas alusta. Pitkien pylväiden väliin tulee ainakin minulla kahdeksan pylvästä.

Vaikea on yleensä tulkita noita ohjeita. Itse yleensä katson kuvasta ja sovellan. Toivottavasti tästä oli sinulle apua. Ellei niin kysy vaan, yritetään löytää oikea selitys

lara
Seuraa 
Liittynyt14.7.2014

Tein tällä sinun ohjeellasi ja sain kun sainkin neliön aikaiseksi. Kiitokseia oikein kovasti. Olin tehnyt liian vähän pylväitä pitkien pylväiden väliin. Kyllä se tästä tuo pussukka syntyy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat