Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (4) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Oletko tyytyväinen vartaloosi? Oletko tyytyväinen vartaloosi? Vierailija klo 19:03 | 14.7.2014 Olen kyllä melko tyytyväinen vartaloni mittasuhteisiin, kunhan vaan ei tuohon eteen kerääntyisi ihraa (vararenkaat ja rintarustinki). Vielä viime vuonna minulla oli vyötärö. Ei kun terveyskaupan rohtoja syömään ja liikkumaan! Ilmoita asiattomaksi Kommentit (0) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Alueen etusivulle Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
Olen kyllä melko tyytyväinen vartaloni mittasuhteisiin, kunhan vaan ei tuohon eteen kerääntyisi ihraa (vararenkaat ja rintarustinki). Vielä viime vuonna minulla oli vyötärö. Ei kun terveyskaupan rohtoja syömään ja liikkumaan!