Apteekista saa aina loistavaa palvelua – oletko samaa mieltä?

Asiakaspalvelu pelaa varmasti ainakin yhdessä paikassa – apteekissa. Sitä mieltä on suurin osa suomalaisista.Lue koko juttu

Apteekista saa aina loistavaa palvelua – oletko samaa mieltä?

Kommentit (5)

Minulla on tuntemus, että apteekki on ainoa paikka jossa ihmisen sairaus ymmärretään. Silloin ihminen on hauraimmillaan ja he osaavat todella hyvin kohdella eli ovat auttavaisia ja hienotunteisia ja osaavat vastata kysymyksiin ja jos ei niin ottavat selvää...hetki vain tarkistan! Olen töykeyttäkin tavannut, mutta en jäänyt sitä  murehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen oikein tyytyväinen apteekkien asiantuntevaan ja ystävälliseen palveluun. Aloituksen lause "saa aina loistavaa palvelua" ampuu kyllä yli - ihmisiähän farmaseututkin on...

Tyytyväinen en ole apteekkien hinnoitteluun reseptivapaissa lääkkeissä ja vitamiineissa. Apteekin hinta esimerkiksi 100 migrogramman D-vitamiinissa 18 centtiä kappale, ulkomailta tilaamalla 3,6 centtiä kappale. Unihäiriöihin 1mg melatoniini Suomessa 21-30 centtiä kappale, ulkomailta sama tuote 4 centtiä. Postikulut  4-5 euroa lähetys.

Ymmärtäisin, jos olisi vaikka kaksinkertainen hinta, mutta 5 - 7 kertaiset hinnat ei ole muuta kuin apteekkien ahneutta.

Myös minä olen ollut erittäin tyytyväinen apteekin palveluun. Ovat tilanneet sellaiset lääkket, joita ei ole ollut ja ilmoittaneet, kun ovat olleet noudettavina. Palvelu on ollut hyvää, ystävällistä ja asiallista. Bonuksena vielä mahdollisuus lääkkeiden mahdollisten yhteisvaikutusten tarkistamiseen!

Vierailija

.

Erittäin tyytyväinen. Lääkeet ei-reseptilläkin tuodaan 4 e  maksua vastaan kotiin jo samana päivänä. Hoidetaan reseptien uusintakin. Lisäksi on drive- in palveluluukku jossa taksiin tai yleensä autoon palvellaan ettei edes autosta tarvi nousta.

Juuli

.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat