Kommentit (5)

Mansikka on minun makuuni oleva marja, sitä olen säilönyt pakkaseen kaksi laatikollista. Samanverran olemme syöneet tuoreena. Kuinka paljon te olette tuota makoisaa marjaa säilöneet?

Omassa puutarhassa minulla on mansikkapenkki mutta sen antimet syövät räksät jo raakileina. En ota siitä pattia, minä pääsen torille, räksät ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos syö kovin paljon mansikoita, voi tulla ripulia. Suomesa saa vain niin vähän aikaa mansikoita ja pakastemansikat maksavat paljon, niinkuin mustikatkin.

Onko ongelma siinä, ettei ole pakastinta?  Mansikat pitää ostaa nyt ja pakastaa eikä ostaa valmiiksi pakastettuja! Yksi ihminen saa 10 litrasta mansikkaa hyvän talvivaraston, etenkin jos voi itse poimia mustikoita ja puolukoita lisäksi. Suosittelen.

En säilö ostomansikkaa ollenkaan pakastimeen,koska en niin hirveästi pidä mansikasta.Oman maan tuotosta olen yleensä vähän säilönyt.Nyt kyllä ei tarvi sitäkään säilöä kun mansikka"maa" on pienentynyt enkä uutta aio perustaa,myyrät, linnut ja etanat tykkää niistä liikaa,liian paljon työtä hyötyyn nähden.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat