Sivun aikakatkaisu

Vierailija

www,etlehti.fi  vastaa liian hitaasti.

Sivun lataamisvirhe.

Yritä uudelleen.

Että sellaista taasen.  Vastasin uuteen ketjuun "huippu matkustamista"  Tuki pitkähkö kommenti ja esto.

Kyllähän selain joskus ruuhka-aikoina töppää  muuta uusintayritys  vie läpi  tai osoitteen vaihto.

Täällä kun verkkopalvelu pistää "aikakatkaisun" niin siinä ei auta kuin koneen sammutus ja uusi alku

Kommentit (6)

Vierailija

Olisko parempi jos koko ET-netti suljettaisiin ? Eipä ainakaan tökkivien sivustojen ja kuvien siirron kanssa tartteis enää jankata. Vaan sitten olis kaiketi jokaisen sivustoista valittajan etsittävä uusi kohde missä voisi etsiä pelkkiä negatiivisia puolia.

Melkein joka sivulla on tätä aihetta.

Tiedän minäkin ettei sivut toimi ja ettei mikään toimi jne. Mulle ei vaan ole niin elämän ja kuoleman kysymys että joka hetki niitä pohtisin. Sitäpaitsi tehokkaampi tapa on laittaa s-postia toimitukseen eikä täällä marmattaa.

Vierailija

Siis pointti on että valitukset pitää osoitttaa ylempään tahoon tehokkaasti ! Pankaa vaikka sata alapeukkua jos hyvältä tuntuu. 

Vierailija

No, asiasta saa keskustelupalstalla keskustella! Otsikko Sivun aikakatkaisu on hyvä ja oikeutettu. Tuskin kenelläkään nettikirjoittelussa on kysymys elämästä ja kuolemasta, pääasia, että tekniikka palaisi ja kirjoittelu sen myötä luistaisi.

Vierailija

Toki saa keskustella, otsikossakaan ei mitään vikaa, mutta toimittaako tämä mitään jos todella haluat korjausta asiaan ? Tai tietenkin jos riittää että voi jakaa asian toisten kanssa.

Tämän saman haluaisin kysyä joka kerta kun näen näitä sivusto-ongelmia puitavan keskenään.

Ei mulla muuta.

Vierailija
Vierailija

Siis pointti on että valitukset pitää osoitttaa ylempään tahoon tehokkaasti ! Pankaa vaikka sata alapeukkua jos hyvältä tuntuu. 

Ylempi taho ei löydy tältä sivustolta.  Pitää alan ministeriöön kirjoittaa suoraa.  Netti ei toimi kun syyllinen estää viestien perille menon.  Voi jopa myös vastata tekaistulla nimellä että  asianne tutkitaan.

Vierailija

Etusivun oikeassa yläkulmassa on valittavana kohta -palaute-. Klikkaa sitä ja kerro sitä kautta ongelmasi/palautteesi. On toiminut ainakin mulla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat