Kommentit (4)

Vierailija

Kiva kuulla, etten se minä ole!

Vain tupakoivat naapurit ärsyttävät minua. Tai niin kovaa karjuvat juhlijat, että pitää miettiä tapellaanko seillä pää verillä, niin että pitää kutsua apua. Sellaistakin on kuulunut, en tiedä mikä Borneon villi-ihminen on karjunut alakerrassa, ja nainen kiljunut sitten. Onko vain humalatila, vai vaaratilanne?

Välttäkää alkoholia, on minun suositukseni. Ei se olekaan terveellistä, on nyt todettu.

Vierailija

Hölyn pölyä kuka tahansa seuraa ikkunoistaan mitä pihalla tapahtuu varsinkin jos hiukankin poikkeaa tavanomaisesta itsekkin katselen kun joku huonekalufirman auto ajaa pihaan onko joku ostanut jotain suurta ja kallista, jos on pahvilaatikoita on jotain lastulevy hökötyksiä.

Tuskin kovinkaan moni käytävällä kyttää päiväkausia ja vaikka kyttäisikin ei  minua ainakaan haittaa jos ei solvaamaan ala.

Vierailija
Vierailija

Vain tupakoivat naapurit ärsyttävät minua. Tai niin kovaa karjuvat juhlijat, että pitää miettiä tapellaanko seillä pää verillä, niin että pitää kutsua apua. Sellaistakin on kuulunut, en tiedä mikä Borneon villi-ihminen on karjunut alakerrassa, ja nainen kiljunut sitten. Onko vain humalatila, vai vaaratilanne?

Välttäkää alkoholia, on minun suositukseni. Ei se olekaan terveellistä, on nyt todettu.

Tämä uutinenko toi sinulle varmuuden asiaan! 

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Tämä uutinenko toi sinulle varmuuden asiaan! 

Ainakin haluan uskoa niin - heh!

Ilonsa on otettava pienestäkin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat