Näin langasta syntyy kerä Korian-tehtaalla – katso värikkäät kuvat!

Kirsti Tuviala on viihtynyt talossa yli 20 vuotta. Hän on joka paikan höylä, mutta suosikki on kehruukone. Töitä paiskitaan kahdessa vuorossa klo 6–14 ja 14–22. Tuotannossa on 80 ihmistä.– Aikanani on tullut paljon uusia koneita ja langat ovat tulleet värikkäämmiksi, Kirsti kertoo.

Käsityöfriikki lankatehtaalla on kuin päästäisi alkoholistin viinikellariin. Mutta ennen kuin 7 veljestä on puikoilla, ehtii Novitan tehtaalla tapahtua paljon. Kävimme seuraamassa!Lue koko juttu

Näin langasta syntyy kerä Korian-tehtaalla – katso värikkäät kuvat!

Kommentit (3)

Yllättävää  sekä erinomaisen positiivistä että vielä löytyy suomesta osaamista, taitoa ja kokonaisuuden hallintaa.

Nuorena tyttönä, vuonna 1969, lähdin maalta kohti Helsinkiä. Kohteena oli työpaikka Lauttasaaressa, Helsingin Villakehräämöllä. Siellä työskentelin reilun vuoden. Olin kerimiskoneella, niitä oli kaksi vierekkäin. Toisella koneella työskenteli neiti Strömberg. Valitettavasti tältä ajalta ei kertynyt työeläkettä, kun olin niin nuori. Joskus tuo aika tulee mieleen ja olen kerran jälkeenpäin kulkenutkin silloisen työmatkan, vieraillessani Hesassa. terv Punahilkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
armi sneits

kuinka ihmeessä 7-veljestä langan laatu on huonontunut  niin paljon , paljon eripaksusia kohtia ja pölisee aivan liikaa meinaa tukehtua kun kutoo , tehkää ihmeessä jotain tai  ei auta kun vaihtaa

lankamerkkiä

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat