Kommentit (7)

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Tuttavapiirissä on ollut huolestuttavassa määrin avioeroja juuri ennen eläkeikää tai juuri eläkkeelle päästyä. Nämä vapaille markkinoille tulleet ukkelit lähes järjestään vannovat vapauden nimeen, haluavat suhteen jossa nainen  käy kerran viikossa vain siivoamassa ja täyttämässä pakastimen. 

Vierailija
Mökin muori

Tuttavapiirissä on ollut huolestuttavassa määrin avioeroja juuri ennen eläkeikää tai juuri eläkkeelle päästyä. Nämä vapaille markkinoille tulleet ukkelit lähes järjestään vannovat vapauden nimeen, haluavat suhteen jossa nainen  käy kerran viikossa vain siivoamassa ja täyttämässä pakastimen. 

Tuohan on järkevää. Tosin siinä on kielteistäkin.

Mutta vientiä on.  Ikävä vainen kun halukkaat  tahtoo olla  ryhmässä 20v  kahtapuolin.

Vierailija

Niin on! Sitoutumiskammoisia hulvattomia nautiskelijoita, ovat kaikki eronneet tai erotetut.

nim. on kokemusta

Vierailija
Vierailija

Niin on! Sitoutumiskammoisia hulvattomia nautiskelijoita, ovat kaikki eronneet tai erotetut.

nim. on kokemusta

Kukapa sitä samaa virhettä uusimaan.  Älykästä.  Liitot on nykypäivinä hyvinkin epäsuosiossa. Kun ikuinen liitto kestää  muutaman vuoden niin miksi koko juttuu. ?

Vierailija

Samaa mieltä artikkelin kirjoittajan kanssa siitä, että kannattaa hakeutua paikkoihin, joissa toivotun sukupuolen ikäkumppanit yleensä viettävät aikaa. Nettideittailu on myös yhä suositumpaa vanhemman sukupolven keskuudessa. Ja toisin kuin nuoremmissa ikäluokissa, sukupuolijakauma sivustoilla on vanhempien ihmisten suhteen hyvin tasainen. Paras seuranhakupalsta yli viisikymppisille - Tuossa on hyödyllinen artikkeli deittipalstan valinnasta.

Vierailija

Ystävähausta löytää kirjavan paletin  mummeleita, Enemmistö haluaa sohvalle kylki kylkeen ja käsikädessä. Minä kysyn teiltä lapsirakkailta reippailevilta pullanpaistajilta ja perussuonmalaisilta kristityiltä ET:n, Kotilieden  ja Glorian selaajilta:

- miksi ikäisenne miehen yhteiskunnallinen aktiviteetti on teille  myrkkyä?

- miksi keskiviikkoilta Vermossa on teille myrkkyä?

- miksi ette lähde illalla yhdelle tai parille?

- miksi tv:n pääuutislähetystäkin  pitää katsoa käsi kädessä?

- miksi uutisen kommentointi on teistä äijäylivaltaa?

- miksi Kimistä ei saa sanoa mitään ihailevaa?

- miksi minun pitää ajaa? Eikö riitä, että auto on minun?

- miksi emme voi olla minun luonani ilman että tulette ensin siivoamaan?

- miksi ette deittipalstoilla kerro tarinaa itsestänne. Kun ei tiedä mitään, pettyy helposti.

- mikä olisi mummelille mieluisin tapa ymmärtää,  ettei tää nyt oo sitä, mitä ajattelin . Katkerat syytökset hylkäämisestä ja kaksikymppisten perässä juoksemisesta ovat tietääkseni enemmän kuin vahvasti liioiteltuja.

- Heittäytyvätkö seitsemänkymppiset mummelit isoäitiäni harkitsemattomammin uuden parisuhteen vietäväksi. Nostan kissan hännän: Kyllä me miehet olemme harkitsevampia ja vakavammin eväin metsällä.  :-)

Vierailija

klo. 19:40

Ompa mukava kysely, etkä varmasti pahastu jos kerron mielipiteeni noihin kysymyksiin.

Yhteiskunnalinen akvititeettiko olisi myrkkyä, päinvastoin. Tulee ikäihmisenkin tietää kuinka tämä meidän maailmamme petaa, olla sopivasti ajan hermolla, ei kuitenkaan kokopäiväisesti, että muullekin elämälle jäisi aikaa.

Vermossa voisin opetella, tykkäämään hevosista, rahapeleistä en perusta, mutta heposet kun juoksee, siinä on jotakin mielenkiintoista, en kuitenkaan koskaan ole ollut katsomassa.

Miksi ei yksi siloin tällöin, lasi viiniä tai mikä muu YKSI?

Uutisten kommentointi. Valtapeliä, ei kai! Sehaän on hauskaa kuunnella ja osallistua keskusteluun, asioiden ruotimiseen. 

Minulla ei ole autoa, kiva jos sinulla on ja olet vielä hyvä kuski. Minä vaan en tarvitse kaupunkielämässäni autoa, minulla on kaksi tervettä jalkaa ja halua liikkua.

En ole ollut deittipalstoilla, vaikka lukemassa ja katselemassakin käyn silloin tällöin.

Jos minä tahtoisin ja kun tahdon kumppanin, alkurytinän jälkeen mietin jos vaikka loppuelämä vietetään yhdessä, vaikka ymmärrän ta jopa tiedän, että sopeutuminen pitkän yksinelon jälkeen voi olla vaikeaa, mutta rakastan haasteita. Mutta en hakisi pelkkää seksiseuraa ja tottahan seksikin kuuluisi asiaan jos toinen muutenkin miellyttää.

Oletko tutustunut harkitsemattomiin mummeleihin kun olet tietävinäsi, että heitä ikäihmisissäkin on? Miehet voivat olla vastuullisempia, joskus. Joskus he myös herkästi karttavat erinäisissä ihmissuhdeasioissa totuutta.

Ikäihmisenä olen nähnyt elämää ja kokenut tosi hurjasti, en voisi koskaan sanoa, että olen harkitsematon, impulsiivinen voisin olla. Tällaista tuli mieleeni kun luin tuota "galluppia".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat