Sivut

Kommentit (22)

Nos nuo tekstisi on noin älyttömiä, en viitsi enee lukea. Ja se olisikin taiteilijalle kova paikka. Sano Määttänen miksi sinun on vedettävä jokainen tekstisi esille? Etkö luota, että me muut osaamme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On rakastaminen on ihanaa, mutta naisen v....n nälkä on juuri tuota tekevä. Joten on väärin sanoa himoa v....n rakkaudeksi, niitä ei pidä sekoittaa, edes Määttäsen "runoudessaan". Kornia!

Rakkauden jokainen itse määrittää omasta "rakkauden nälkä" näkökohdistaan. Niin myös sinä, kommentoija.  Vastineestasi voi juuri tuon seikan päätellä kohdaltasi (="v:n nälkä").  Et voi tietää, mitä rakkaus kunkin sisimmässä on, siksi kommenttisi on todella alatyylinen.

Vierailija

Voe hyvät hyssykät teijjän immeisten kanssa, elekee kiistelkö runoistani turhaan.  Ne on kieli poskessa riipustettuja, ja olen onnellinen jos joku niistä saa jonkun lukijan suupielen edes nytkähtämään hymyyn.  Parempaa kiitosta en kaipaa...  Ja jos jota kuta kismittää, ei sekkään haettoo, meitä kun on joka junnaan.  Vonkausviisuja tai -virsiä en yleensä kirjuttele, mutta kyllä sellasetkin lirkutukset onnistuu kun sille päälle satun, ja sillon vois olla niin, että häppeisin jos ilikeisin...

Hyvvee kessee kaekille - mänkee poesj aaringosta jos alakaa polloo kuumottammaan!  Viisaat istuvat varjossa, sanoo vanha viisaus.

Vierailija

Heh heh - kyllä rakkaus  pistää vimputtamaan ukon kuin ukon, ja akankin

Minä saan aina pahoja ilmavaivoja.  Meistä on moneksi.

Vierailija
Vierailija

No voi pientä - suosittelen ruokailutottumusten tarkistusta.  Rakkauskin saa vatsan villiksi, mutta...

Vierailija

Minkäs sille voi, jos hyvä on hyvä ja ihmiset huomaavat sen.

Runoilijasta jos on näin sanottu, pitää paikkansa.  Ei ota itseään liian vakavasti, edes runoilijana.

Diletantteja me olemme kaikki elämäntaidossa.  Nekin, jotka mainostavat olevansa taiteilijoita, joille Määttäsen runojen lukeminen tökkii, nämä tekokaunosieluiset hömppään ihastuneet.

Vierailija

Diletantteja me olemme kaikki elämäntaidossa.  Nekin, jotka mainostavat olevansa taiteilijoita, joille Määttäsen runojen lukeminen tökkii, nämä tekokaunosieluiset hömppään ihastuneet.

Kyllä se rakkaus tuntuu tälläiseltä, on kuin kusiaispesässä istuisi.  Muuten on mukava olo.

Vierailija
Vierailija

Kyllä se rakkaus tuntuu tälläiseltä, on kuin kusiaispesässä istuisi.  Muuten on mukava olo.

Siinäpä materiaalia tutkijoille ja analyytikoille.  Nauratti.

Vierailija
Vierailija

Torstaisin sama sairaus.  Lopetan hernerokan syönnin, eiköhän helpota.

Vierailija
Vierailija

Tokko totta on, runoilijat aina, aina värittävät ja suurentelevat tuntojaan.

Veijo A Määttänen

Voe hyvät hyssykät teijjän immeisten kanssa, elekee kiistelkö runoistani turhaan.  Ne on kieli poskessa riipustettuja, ja olen onnellinen jos joku niistä saa jonkun lukijan suupielen edes nytkähtämään hymyyn.  Parempaa kiitosta en kaipaa...  Ja jos jota kuta kismittää, ei sekkään haettoo, meitä kun on joka junnaan.  Vonkausviisuja tai -virsiä en yleensä kirjuttele, mutta kyllä sellasetkin lirkutukset onnistuu kun sille päälle satun, ja sillon vois olla niin, että häppeisin jos ilikeisin...

Hyvvee kessee kaekille - mänkee poesj aaringosta jos alakaa polloo kuumottammaan!  Viisaat istuvat varjossa, sanoo vanha viisaus.

Kiitosta vaan, on ymmärretty. 

Vierailija
Vierailija

Maha mäni kuralle miullakin sillon nuorena jullina.  Nyt olis tarpeen koska ummettaa ussein.

Vierailija

Minkäs sille voi, jos hyvä on hyvä ja ihmiset huomaavat sen.

Tämä ei ole itsensä runoilijan kommentti, ettäs tiedätte.  Olis kyllä varaa jos itserakas olisi.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat