Rantalomalle lasten kanssa Turkkiin

Vierailija

Olemme menossa lasten kanssa rantalomalle Turkkiin. Mitä kohdetta suositatte Alanya, Marmaris vai Side?

Kommentit (12)

Vierailija

Sidessä taitaa olla se surullisen kuuluisa Pas....a Bay!

Viime vuonna maha-oksennustautiepidemia.

Lycka till dit!!!

Kun ja jos epidemioita tulee, syynä on vieraat joiden lapset ovat altaissa täysissä vaipoissaan....

Vierailija
Vierailija

Sidessä taitaa olla se surullisen kuuluisa Pas....a Bay!

Viime vuonna maha-oksennustautiepidemia.

Lycka till dit!!!

Kun ja jos epidemioita tulee, syynä on vieraat joiden lapset ovat altaissa täysissä vaipoissaan....

Oliko Tampereen uimavedessä sama ilmiö. "täysissä vaipoissaan"  Kun ett koskaan Turkissa käy  niin mielenkiintoisia  juttuja heität.  Mitenköhän nuo horinat sattuu aina  Pelakuun viestin jälkeen.  Ethän vaan kyttää ?

Vierailija

Side on lapsille paras näistä kolmesta. Tosin lasten ikää ei mainittu mutta oletan sanavalinnasta  että alle 10 v

Täytyy myös muistaa että linja-autot  vie edullisesti  lähikyliin. Kuski auttaa jos nuorimmainen on  sylissä.  Turkki on lapsiystävällinen maa.

Vierailija
Vierailija

Olemme menossa lasten kanssa rantalomalle Turkkiin. Mitä kohdetta suositatte Alanya, Marmaris vai Side?

LASTEN??

Tämä on ET- lehti, joten vastaan totta puhuen: En ole matkaillut lasteni kanssa moneen kymmeneen vuoteen. he viettävät lomansa siellä missä haluavat, minä taas siellä missä haluan.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

LASTEN??

Tämä on ET- lehti, joten vastaan totta puhuen: En ole matkaillut lasteni kanssa moneen kymmeneen vuoteen. he viettävät lomansa siellä missä haluavat, minä taas siellä missä haluan.

Teillähän on tosi hyvät perhesuhteet.  Miksi korostat aina tuota tyhmää, minä siellä missä haluan.  Vai onko se hivenen hankalaa ? 

ET lehdessä totta puhuen. Tosin tiedettiin valehtelusi ilman tuotakin

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

LASTEN??

Teillähän on tosi hyvät perhesuhteet.  Miksi korostat aina tuota tyhmää, minä siellä missä haluan.  Vai onko se hivenen hankalaa ? 

ET lehdessä totta puhuen. Tosin tiedettiin valehtelusi ilman tuotakin

Ei kai joka paikkaan mennä heimoittain ja suvuittain.

no joo... emme kuulu tähän yhteen porukkaan

Vierailija

[/quote]

Ei kai joka paikkaan mennä heimoittain ja suvuittain.

no joo... emme kuulu tähän yhteen porukkaan

[/quote]

Olen aloittaja ja menen suvun kanssa . Kysymykseen halusin vastauksia. Kiitos vaan.

Vierailija

Täällä on taas kehitetty riitaketjua. Tietysti  kun Turkki tai Kreikka on kyseessä.  Aloitus puhuu lapsista, sitten joku irvi vääntää suvuksi ja heimoksi.

Eli  sitä ihteään.

Vierailija

Aloittajalle!

Aikuinen lapseni puolisoineen ja kahden noin 10-vuotiaan kanssa joukkue toisilla isovanhemmilla vahvisettuna (siis heimo!) lomaili viime syyslomalla Sidessä. Heillä ei ollut paikasta pahaa sanaa sanottavana.

Nyt on ollut tietoja vatsatautiepidemiasta sielläkin, mutta saa sen ripulin suomalaiselta uimarannaltakin jos huonosti sattuu.  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat