Onnittelut

Vierailija

Aamu alkoi heti  estolla. Onko sivuilla ruuhkaa vai mikä lie.

Sivut

Kommentit (41)

Juuli d
Seuraa 
Liittynyt18.7.2014

Ei tällä hetkellä ole. Usein on. Se 404 - ei löydy.  Miten kummassa se jumi pääsee päälle kun ei tämän etn osoite vaihdu miksikään. Kun jossain ohjeessa sanotaan sen olevan viallisesta lähetysosoitteesta kiinni.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ylläpito ei varmaankaan lue näitä kaikkia ketjuja, joten ongelmien ilmetessä kannattaa olla yhteydessä palautesivujen kautta toimitukseen. Sitä kautta korjaus voi vaikka löytyäkin

Juuli d
Seuraa 
Liittynyt18.7.2014

.

Otin ja soitin, kyllästyneenä aianiseen pääsemättömyyteen, DNAlle joka totesi ettei vika ole minun koneessani koska pääsin muuten kaikkialle nettiin johon en olisi ollenkaan päässyt jos vika olisi minulla ollut. Otin et ylläpitoon yhteyttä ja kas kummaa , korjaantui vaikka sanoivat ettei vika ole heilläkään. Sama se missä kunhan tuli kuntoon. Eikä sitä jos se on itsellä tavallinen netinkuluttuja, siis minä ainakaan, pysty korjaamaan. Kuulemma.

Juuli

.

Vierailija

Ei kait tämä mikään uusi aihe ole, jokainen varmaan tiennee että netti pätkii ja ET-yhteydet myös toisinaan. Mitä siitä enempää soppaa keittämään.

Joka päivä joku vierailija jauhaa estoista ja kielloista ja vainoista häntä kohtaan, että juuri hän ei saa juttujaan tulemaan läpi ja miten ollakkaan aina löytyy innokkaita mukaan juttuun.

Vierailija

Vierailija

Aamu alkoi heti  estolla. Onko sivuilla ruuhkaa vai mikä lie.

Että semmoinen päivän avaus keskuteluille.

Vierailija

Voi hyvät hyssykät, jospa laittais  sen oikean osoitteen niin silloin aukeaa;

www.etlehti.fi/keskustelu (se virheellinen osoite on nettiet.fi/keskustelut)

Kun etusormella osoittaa oletettua syyllistä niin kolme sormea näyttää itseä kohti

nimim. ihan ite oivaltanut.

Vierailija

Tämä sivusto aukeaa hieman hitaammin kuin moni muu. Kyseessä saattaa olla käyttäjien runsaus ja suuri mainosten määrä sivuilla. Mitä enemmän suuria mainoksia, sitä kauemmin niiden latautuminen kestää.

Joskus erään sanomalehden suosittu keskustelupalsta ilmoittaa, että suuren kävijämäärän vuoksi sivua ei voi näyttää. Hetken kuluttua sivu aukenee taas.

Mitään henkilökohtaista terroria yhtä kirjoittajaa kohtaan ei voi olla. Tietysti jokainen voi hankkia väliaikaisen kirjoituskiellon sääntörikkomusten vuoksi, joskus aloitus voidaan poistaa samasta syystä, joskus kirjoitus ei tule esille, mikäli on unohtanut laittaa  varmennnuksen  nelinumeroisen luvun.

Minulla oli vuosia sitten nettiyhteys kännykällä (gpsr). Silloin usein yhteyttä ei muodostunut ja aikakatkaisu tapahtui jonkin ajan kuluttua. En usko, että kyseessä oli henkilökohtainen vaino operaattorin tai moderaattorin taholta. Mistäpä moderaattori arvasi, mitä ajattelin kirjoittaa.

Juuli d
Seuraa 
Liittynyt18.7.2014
Vierailija

Voi hyvät hyssykät, jospa laittais  sen oikean osoitteen niin silloin aukeaa;

www.etlehti.fi/keskustelu (se virheellinen osoite on nettiet.fi/keskustelut)

Kun etusormella osoittaa oletettua syyllistä niin kolme sormea näyttää itseä kohti

nimim. ihan ite oivaltanut.

Voi hyvät hyssykät. Minulla on oikea osoite, googlella etsitty jonka et on ilmoittanut. Sen kummempaaa ei voi sinne itse laittaa. Et tainnut nyt oivaltaa että sitä osoitetta jona olen saaut klikkaamalla  voi eikä mennä itse muuttelemaan eikä vika todellakaan ollut minussa.

Noihin katkoksiin uskon mieluummin. Ei mitään vahinkoa ole tuottanut.

Juuli

.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Jospa siellä istuskelee hyvin syöneitä puluja langoilla, eikä yhteydet toimi, kun ne puristaa lankoja niin lujasti.

Tai kirjoittihan Orwell jo aikoinaan siitä, että Iso Veli valvoo.... 

Vierailija

Kokeilin noita edellä annettuja osotteita ja toimii. Kokeilkaa, älkää aina haukkuko väärää puuta. Kyllä vika on tuolin koneen välissä.

Vierailija

Osoite on koneen listalla. Ollut jo pitkään.  Keskimäärin  4  tökkää 10 Eli lähes puolet.

Muutoin ei haittoja esiinny  tuolla muilla alueilla. 

Oletan että saunalahden vanhat serverit ei jaksa  lämpöisellä ja kylmällä kangistuu.

Juuli d
Seuraa 
Liittynyt18.7.2014
Vierailija

SAatte valittaa aivan sielunne pohjasta, jos, ette osaa kirjoittaa osoitekentään oikeaa www osoitetta.

Älä nyt ressupieni höpötä. Ei sitä kirjoteta. Se klikataan googlehausta netistä omalle koneelle, vaikka työpöydälle. Tai navigaatioriville. On heti valmiina. Ja aina. Älä enää väitä muuta.

Juuli

http://www.etlehti.fi/keskustelu

tästä kun klikkaa,, pääsee.

.

Vierailija

Eiköhän tää nyt ole jo loppuun käsitelty. Toimii ja ei välillä toimi ja sillä siisti.

Toki jos on tarve inttää jostain, niin siihen tämäKIN ketju sopii tarpeen tyydyttämään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat