Aiheet vähissä

Vierailija

Aika outoa minusta että monta vuotta vanhoja ketjuja nostetaan pintaan.  Eikö sitä voi alkaa uutta ja raittiinpaan  aiheesta ja jättää nuo entiset unhoon.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Täysin olet oikeassa ! Ei ole migtään mieltä nostaa vanhoja ketjuja uudelleen lämmitettäviksi. Voi olla jopa kiusallistakin niistä joiden kirjoitukset nostetaan taas esiin, jos tuntuu että aika on jo vienyt terän vanhasta aiheesta.

Juuli d
Seuraa 
Liittynyt18.7.2014

.

Oli ne silloin terässään. Eikä tämä palsta sentään viime vuosisadalla ole perustettu. Joten on vieläkin. Kiva minusta oisi niitä lukea. Kun en vaan muista millä ketjulla mitäkin on ollut. Esiin vaan.

Juuli

.

Vierailija

Niitä pitkiä vanhoja ketjuja on mukava lukea. Niissä ei riidelty eikä jankutettu.

Kun on lukenut jotain vanhaa ketjua, haluaa ehkä vielä kerran kirjoittaa mielipiteensä kyseisen ketjun aiheesta. Näin ollen se nousee esiin, mutta eihän sitä ole toisten pakko lukkea eikä jatkaa, kyllä se taas painuu alas ja jankutusketjut ovat jatkossa esillä.

Vierailija

Saahan niitä lukea. Tallessahan nuo toistaiseksi ovat.  Mutta monasti näkee että ylösnosto on pelkkää häirintää.  Kun kommenti on "up"  niin takuuvarma että ylläpito nostaa vain näkyviin kun on oma aloitus (yleensä)  ja kerää katsojia niille.

Mutta lukekaa.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Itse asiassa joskus ohjeistettiin niin, että kirjoitetaan mielummin jo olemassa olevaan ketjuun kuin aloitetaan uusi samasta aiheesta. Ja aika järkevää se mielestäni onkin.

Vierailija
kirsikankukka55

Itse asiassa joskus ohjeistettiin niin, että kirjoitetaan mielummin jo olemassa olevaan ketjuun kuin aloitetaan uusi samasta aiheesta. Ja aika järkevää se mielestäni onkin.

Tottahan toki.  Kun oli tilanteita että sama asia ja kolmekin aloitusta näkyvissä. Mutta kolme vuotta on eri juttu.  Jokut sivustot  lukitsee vanhat ettei niitä pyöritetä  ylös.

Eräillä sivustoilla kiersi 4 vuotta pilkkaketju lentoyhtiöstä.  Yksi ja sama sekopää keksi haukuttavaa  päätoimekseen.  Jopa lentokoneen ovi oli repsottanut että päivä paistoi saumasta. (miten lie paineet pysyneet)

Vierailija
Vierailija
kirsikankukka55

Tottahan toki.  Kun oli tilanteita että sama asia ja kolmekin aloitusta näkyvissä. Mutta kolme vuotta on eri juttu.  Jokut sivustot  lukitsee vanhat ettei niitä pyöritetä  ylös.

Eräillä sivustoilla kiersi 4 vuotta pilkkaketju lentoyhtiöstä.  Yksi ja sama sekopää keksi haukuttavaa  päätoimekseen.  Jopa lentokoneen ovi oli repsottanut että päivä paistoi saumasta. (miten lie paineet pysyneet)

Hih, tuo on varmaan se sama häirikkö, joka vaikuttaa näilläkin sivuilla ja lukemattomilla muilla foorumeilla netissä, esiintyen leenana, lavastaen toisen henkilön häiriköinnin harjoittajaksi. Olisiko se kuuluisa kateus niitä kohtaan, jotka voivat matkustella elämässään? Pitäähän se mielipaha lapsen jotenkin purkaa. Heh he.

Juuli d
Seuraa 
Liittynyt18.7.2014

.

Enpä ole tuommosta huomannut missään. Ei voi toista lavastaa sehän näkyy netissä kuka alkoi.

Tässä terkkuja akenttikatti Korpulta.

Juuli

.

k.piggifscatsavatarvapaa

Vierailija
Juuli d

.

Enpä ole tuommosta huomannut missään. Ei voi toista lavastaa sehän näkyy netissä kuka alkoi.

Tässä terkkuja akenttikatti Korpulta.

Juuli

.

k.piggifscatsavatarvapaa 

Jos se on juuli ite? niin, ja eihän se juuli mitään aloittakaan, se on se Pirkka

Juuli d
Seuraa 
Liittynyt18.7.2014

.

Juuli on matkannut lentokoneella riittävästi eikä ole kutsumusta kirjoitella kokemuksista. Ei minkäännäköistä pätemisen tarvetta. Joten Juuli se ei ole joka näitä lentokonejuttuja kirjoittaa. Minä en usko niiden olemassaoloon. Siis onko näyttöä näistä matkakertomuksista. Eipä taida.

Juuli

.

Vierailija
Juuli d

.

Juuli on matkannut lentokoneella riittävästi eikä ole kutsumusta kirjoitella kokemuksista. Ei minkäännäköistä pätemisen tarvetta. Joten Juuli se ei ole joka näitä lentokonejuttuja kirjoittaa. Minä en usko niiden olemassaoloon. Siis onko näyttöä näistä matkakertomuksista. Eipä taida.

Juuli

.

Juuli se kerran sano, että on pari kertaa ihan ulkomailla käynytvarmaan Ruottissa ja Virossa ja nekin laivalla? Tietääkö juuli, mikä oin lentokone? Se on se, mikä tuolla ilmassa mennöö

Juuli d
Seuraa 
Liittynyt18.7.2014
Vierailija
Juuli d

.

Juuli

.

Juuli se kerran sano, että on pari kertaa ihan ulkomailla käynytvarmaan Ruottissa ja Virossa ja nekin laivalla? Tietääkö juuli, mikä oin lentokone? Se on se, mikä tuolla ilmassa mennöö

Jahas. Kun se tonen kerta olikii maailmaympärmatka. Mie ko oon luult ettei siel takamail, siel kehitysalueel elikkä käymäläise asuinsijoil kulje mittää muuta eikä oo nähty ko potkukelkka ja sekkii vaa talvisii. Mut näköjää o käymäläine päässy käymää ihmiste ilmoil ja o lentsikankii nähnt. Ainakii kerra. Sil nyt yrittääp ylvästellä. 

Juuli

.

Vierailija

Tässäö se Juulin maailmanympärmatka on

juuli 21.1.2014 klo 12:0857/70

.
On sitten muitakin tietämättömiä. Jos minua nerolla tarkoitetaan, en ole. Olen pari kertaa ollut Espanjassa, Tallinnassa, Ruotsissa ja Norjassa. Siinä se. Ei minulla ole miljoonia sivustoja.
Voivoi teitä.
En enää vastaa

Vierailija
Vierailija
Juuli d

.

.

No voi helkutti sentään kun ei ole tarpeeksi tekemistä eikä muuta mielessä kun juuli ! Yritätkö nyt tämän ketjun kautta jatkaa härkintääsi kun muualta se on saatu lakaistuksi pois.

Keksippäs jotain uutta !

Ei tosin juulillekkaan voi plussaksi laskea että jokaiseen hölmöilyyn mukaan lähtee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat