Kuka muistaa

Vierailija

Sellaiset legentaariset nimimerkit  näiltä sivustoilta kuin : pihlajainen, sinttu,  sirutar

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija
Vierailija

Minkä vuoksi kyselet ? Hyvällä vaiko pahalla ?

Se oli kokoomuksen Kanerva joka teinejä etsi.  Tässä nyt etsitään mummoja. Voi olla etteivät ole enää keskuudessamme.  Viime havainnosta yli 5 vuotta.

Vierailija
Mökin muori

Kukapa ei legendaa muistaisi. Legendahan ei kuole koskaan, vieläkin voi nähdä viilettämässä Stokkan herkussa minkkiturkin liepeet lepattaen.

Ai ne oli turkin liepeet, minä hölmö tutuille kerroin että ylipainoinen lepakko.

Vierailija

Ei siis mitään hyvää tuo vanhojen muistelu. Ihan kuten jo arvasinkin että milläs mielellä heitä kysellään.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Niin, onko se tuo hyvä vaiko paha jotta legenda ei ole kuollut vaan elää ja on voimissaan......  Hän on niitä harvoja joita en voi hyvällä muistaa, Luoja  minulle anteeksi antakoon!

Vierailija
Vierailija

Ei siis mitään hyvää tuo vanhojen muistelu. Ihan kuten jo arvasinkin että milläs mielellä heitä kysellään.

En tunne kyseisiä henkilöitä. Mutta tuo lepakkojuttu tuli mieleeni hyvin elävästi. Siinähän todella liepeet hulmuaa jos kiirehtii.

Vierailija

Pihlajainen on hankalampi. On näet itserakkaana narsissina  ottanut sukunimensä käyttöön.

Suku on laaja ja osittain  ruotsin puolella.  Kuvataiteilu  (valokuvat) on harrastus  ja sieltä äkkijyrkkien  seasta saanut tuuraajia kun itsellä on keittänyt yli

Kehui aikoinaan että hän ei ilmaiseksi julkaise omia kuviaan.

Ystävä googlailee lisää. Itse  en pääse valvojasta.

Vierailija
Vierailija

Miinuksista päätellen rouva on käynyt 4 kertaa lukemassa.

Tarkoitatko, että sama rouva on juossut neljällä eri tietokoneella miinustamassa? Jos oikein haluaa halveerata, niin kirjastostakin löytyy koneita. 

(En se minä ollut.)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat