Niin, onko se tuo hyvä vaiko paha jotta legenda ei ole kuollut vaan elää ja on voimissaan...... Hän on niitä harvoja joita en voi hyvällä muistaa, Luoja minulle anteeksi antakoon!
Pihlajainen on hankalampi. On näet itserakkaana narsissina ottanut sukunimensä käyttöön.
Suku on laaja ja osittain ruotsin puolella. Kuvataiteilu (valokuvat) on harrastus ja sieltä äkkijyrkkien seasta saanut tuuraajia kun itsellä on keittänyt yli
Kehui aikoinaan että hän ei ilmaiseksi julkaise omia kuviaan.
Ystävä googlailee lisää. Itse en pääse valvojasta.
Ahaa, minä en noita metkuja hallitse. Sittenhän peukuttaminen joutuu entistä arveluttavampaan valoon, jos sitä käytetään epärehellisesti. Ja omallekin viestille voi halutessaan näyttää yläpeukkua, jos mielii antaa sanomisilleen pontta. Sekin pitäisi voida jotenkin estää, eihän siinä olisi mitään järkeä ("minun mielipteeni on hyvä").
Sivut
Minkä vuoksi kyselet ? Hyvällä vaiko pahalla ?
Taidan olla uudempaa porukkaa, en noita muista. Monia muita muistan ja ikävöin
Se oli kokoomuksen Kanerva joka teinejä etsi. Tässä nyt etsitään mummoja. Voi olla etteivät ole enää keskuudessamme. Viime havainnosta yli 5 vuotta.
Kukapa ei legendaa muistaisi. Legendahan ei kuole koskaan, vieläkin voi nähdä viilettämässä Stokkan herkussa minkkiturkin liepeet lepattaen.
Ai ne oli turkin liepeet, minä hölmö tutuille kerroin että ylipainoinen lepakko.
Ei siis mitään hyvää tuo vanhojen muistelu. Ihan kuten jo arvasinkin että milläs mielellä heitä kysellään.
Niin, onko se tuo hyvä vaiko paha jotta legenda ei ole kuollut vaan elää ja on voimissaan...... Hän on niitä harvoja joita en voi hyvällä muistaa, Luoja minulle anteeksi antakoon!
En tunne kyseisiä henkilöitä. Mutta tuo lepakkojuttu tuli mieleeni hyvin elävästi. Siinähän todella liepeet hulmuaa jos kiirehtii.
Sirutar on kylä Nepalissa. (keskellä valtiota) 3882 asukasta ja 645 taloa.
Sinttu ninmari on lainattu suositusta lasten heppakirjasta. Tiedä sitten onko nostetta ollut
Pihlajainen on hankalampi. On näet itserakkaana narsissina ottanut sukunimensä käyttöön.
Suku on laaja ja osittain ruotsin puolella. Kuvataiteilu (valokuvat) on harrastus ja sieltä äkkijyrkkien seasta saanut tuuraajia kun itsellä on keittänyt yli
Kehui aikoinaan että hän ei ilmaiseksi julkaise omia kuviaan.
Ystävä googlailee lisää. Itse en pääse valvojasta.
Miinuksista päätellen rouva on käynyt 4 kertaa lukemassa.
Oliko tämä se jonka matkajutuista olisi pitänyt maksaa, ei helmiä sioille nainen?
Kyllä. Aivan sama ihminen. On sitten toinen asia että oliko Pargakuvaus korvauksen väärtti.
Tarkoitatko, että sama rouva on juossut neljällä eri tietokoneella miinustamassa? Jos oikein haluaa halveerata, niin kirjastostakin löytyy koneita.
(En se minä ollut.)
Kyllä ylläpidossa värkit löytyy. Senkos nappia näpyttää niin tuhatkin tulee vikkelään.
Aikoinaan eräällä sivustolla julkaisi ystävänsä kuvia niin toista sataa katsojaa heti julkaistessa.
Ahaa, minä en noita metkuja hallitse. Sittenhän peukuttaminen joutuu entistä arveluttavampaan valoon, jos sitä käytetään epärehellisesti. Ja omallekin viestille voi halutessaan näyttää yläpeukkua, jos mielii antaa sanomisilleen pontta. Sekin pitäisi voida jotenkin estää, eihän siinä olisi mitään järkeä ("minun mielipteeni on hyvä").
Peukutus on huijausta. Eräät itserakkaat narsissihenkiset ylläpidon ihmiset sitä harrastaa.
Pahallapa tietysti, näkeehän sen jo tetä.
Vanha katkera akka porvoosta kateuksillaan räyhää.
Tiedoksi: ketjun aloittaja on idiootti.
Sivut