Kommentit (7)

Vierailija

Hyvin mietiskelty, itse samaa tuumaillut.  Miten keväällä kaipasi kesää saapuvaksi Ja sitten  kesän kaikkine ihanuuksineen kera lämmön ja auringon sai  meidät kuin talvi unesta herättäämään. Juhannuksen yötön yö Vielä on ihanaa hämärää. Kohta jo pimeää syksyä kohti mennään. Onhan sitten tulossa ainakin minunulle rakas Joulu, juhlista jaloin.

Vierailija

Samanen jatkaa.  Kai sitä kesällä on  sosiaalisenpi  ja hyväntuulisenpi,  Innostuu myös juttelemaan rohkeammin ihan tunteemattomienkin kanssa.  Vielä jos on rakkautta "ilmassa "Pukeakkaan ei tarvitse toppatakkia ja  karvahattua, jos en nyt minä ainakaan ihan puolipukeissakaan liiku.

Vierailija

Kyllä muuttuu. Ainakin itse koen muuttuvani vetäytyväksi, äreäksi ja voimattomaksi, tietysti hieman säästä riippuen. Jos tämän alkukesän säätila olisi jatkunut, olisin ollut aktiivisempi ja parempituulinen, mutta tämä kuumuus yms. ei innosta edes lähelle toista ihmistä, ajatuskin esim. kosketuksesta tekee kipeää, siis fyysistä kipeää. Ja muutenkin kesä, liikaa valoa, liika lämpöä ja etenkin liika aurinkoa.

Mutta onneksi mennään vauhdilla kohti syksyä. Se onkin aina kesän paras asia.

Vierailija

Samainen jatkaa vieläkin. Kyllä minustakin on ainakin nyt ollut jo aivan liian kuumaa.  Pidän  myös paljon syksyisitä kuulaista illoista ja ennenkaikkea aivan äärettömästi rakastan tähtitaivasta. Arjen pienistä iloista ja hyvistä asioista kun osaa ja oppii nauttimaan niin antaa hyvää mieltä Vakeuksia on aina välillä pieniä toisinaan suuria ja surua, kipuakin kohdata saa. Vaan kun koettaa silloinkin elätellä toivetta paremmasta niin jaksaa ja jos on vielä ystäviä, läheisiä ympärillä "Tukiverkkona "   Luonto on myös suuri voimavara ja ihan nämä keskustelu palstatkin.

Vierailija

Näin on syksyä kohti! Kesäkin on ihana, mutta liika lämpö tekee ihmisen flegmaattiseksi, saamattomaksi,

ainakin minut ja toivonkin, että pian tulisi raikas ja värikäs syksy se on milestäni paras aika vuodesta.

Vierailija

Syksy hämärine iltoineen tuo rauhallisen mielen.  Tunnen kuin koko sielu saa levätä hiljaisudessa ja ihmisellä on enemmän aikaa kuunnella itseään ja muita.

Vierailija

Siinäpä se. Kuunnella. Eikä olla itse äänessä koko aikaa. Se on hyvä ominaisuus. tosin, aika harvojen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat