Sivut

Kommentit (95)

Vierailija

Kyllä "rinssin" kelepoo!  Harvoin hellut heliät noin kehhuu.  Keveä kertomus, kiitos, tuli hyvä mieli.

Kyllä ne omat osaa toisiaan kehua, samaa sarjaa.  Hyvä mielikö tulee tuollaisesta, vahingoniloa se on, ku voi sanoa, et oo soukempi ku minäkää. Mutta minä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä "rinssin" kelepoo!  Harvoin hellut heliät noin kehhuu.  Keveä kertomus, kiitos, tuli hyvä mieli.

Suomalainenkin mies kaipaa kehuja.  Eikä pieni valkoinen valhekaan ole pahaksi, kunhan ei ihan liioittelemaan rupea.

Suomalaista naista ei uskalla kehua eikä haukkua.  Se suuttuu silti ja katsoo nenän vartta pitkin pitkän aikaa.

Vierailija
Vierailija

Suomalainenkin mies kaipaa kehuja.  Eikä pieni valkoinen valhekaan ole pahaksi, kunhan ei ihan liioittelemaan rupea.

Suomalaista naista ei uskalla kehua eikä haukkua.  Se suuttuu silti ja katsoo nenän vartta pitkin pitkän aikaa.

Hauskasti kerrottu.  Läheisen hyväksyntä omana itsenään on niin kaunis asia, mutta vaikea toteuttaa joskus.

Vierailija

Halluisin nähä minkämoinen on sutjakka satakilonen äijä.  Karmivaa ajatellakin. Runo toi toivoa tälläselle tonnikeijukaiselle, kiitos.

Vierailija
Vierailija

Halluisin nähä minkämoinen on sutjakka satakilonen äijä.  Karmivaa ajatellakin. Runo toi toivoa tälläselle tonnikeijukaiselle, kiitos.

Läskit on luojan lahja luuviuluille

Vierailija
Vierailija

Että joku osaakin nauraa itselleen noin rehellisesti.  Hienoa!!!

Läskeistä pitäs sakottaa, ei olisi maallamme enää velkaa, ei amerikkalaisillakaan.

Vierailija

Tervepäinen tahvo.  Runonripottelija.

Vierailija

Ihan on pikkuriikkisen pulleutta palleassa.  Leikkaushoitoon ja suolet solmuun?

Jätät sen pullamössön ahnehtimatta, ja kaakut Bulevardilla Strindbergillä

Vierailija

Tämä runo tullee tutuksi huhtikuussa, 15. pnä, klo 20-20.30, kun TV1:llä näytetään PrismaStudia -ohjelma!

Kävin tänään Ylellä Pasilassa kuvaussessiossa - ja hauskaa oli, minulla ja kuvaajilla ja toimittajilla.

Ps.

Oikeen mukavaa kevättä kaikille lukijoille, faneille ja myös kärttyilijöille.  Ei oteta tätä elämänsirkusta aina niin vakavasti, eikä etenkään itseämme...

Veijo A Määttänen

Tämä runo tullee tutuksi huhtikuussa, 15. pnä, klo 20-20.30, kun TV1:llä näytetään PrismaStudia -ohjelma!

Kävin tänään Ylellä Pasilassa kuvaussessiossa - ja hauskaa oli, minulla ja kuvaajilla ja toimittajilla.

Ps.

Oikeen mukavaa kevättä kaikille lukijoille, faneille ja myös kärttyilijöille.  Ei oteta tätä elämänsirkusta aina niin vakavasti, eikä etenkään itseämme...

Joo, naaretaa että maha rytkyy...

Veijo on kovan elämänkoulun kokenut, itsetunto on kasvanut elon taipaleilla sen verran, että voi vaikka itselleen nauraa sutjakka satakilonen

Kilot näkyy paremmin pätkällä kun pitkällä. Rakkaus ei laske senttejä eikä painokiloja, mutta onhan tv:ssä se ohjelma "Rakas sinusta on tullut pullukka". Sitten kun Veijon sulotar kyllästyy, ilmoittaa hänet sinne ohjelmaan.

Pitääpäs katsoa Prisma Studio 15.4. klo 20.00

Vierailija

Hihii...täytyy olla telkkarin ääressä!

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Läskit on luojan lahja luuviuluille

Näpäkästi sanottu...luuviuluille...heheheheeeeeeee...

No mut täällähän onkin Määttäsen runo ja mies itse kuvassa. Olen jostain lehdestä lukenut myös Veijon runoja.

Ei tuosta pienestä profiilikuvasta näy onko hänellä tosissaan "sata puntarissa", mutta jospa siinä tv-ohjelmassa näkyisi enemmän

Luuviulu tai hernekeppi, ei se liika laihuuskaan ole hyvä..kyllä miehessä pitää olla massaa sopivasti, hauiksessa jotain hihan täytteenä

Vierailija
Vierailija

Kypsät ihmiset kykenee nauramaan - vaikka itselleen.  Eikä jokainen ryppy tee hermoraunioksi.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat