Onko eläkkeesi yli 1500 euroa kuukaudessa?

Vierailija

Ei ole,kumpa olis!

Kommentit (10)

La mer
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Jälleen sarjassamme surkeita urkintoja. Kysymys, johon ei missään tapauksessa pidä vastata. Viattomalta vaikuttava kysymys - kuitenkin näin tietokoneaikana vaarallinen. IP-osoitteemme jää (kenties) muistiin ja näin meitä jaotellaan köyhiin ja keskiluokkaan.

"Kuinka usein harrastat seksiä". Siinä toinen typeryys. Vissiin jonkun pervon utelu. Tällä ikää ei enää ole tarvetta retostella tällaisilla asioilla.

Vierailija

Kun puhutaan eläkkeiden summista pitää mainita onko ne netto vai brutto summia? Niillä on suuri ero

eläkeläisen "pärjäämiseen".

Vierailija

Ei ole vaille jää, mutta kun ne päättäjät tietävät niin tarkasti ettei vanhat tarvitse enempää rahaa käyttöönsä, tyytyä pitää.

Vierailija

Vai, että näin minun eläkkeeni on noin 1012 euroa bruttona ja siitä vielä otetaan verot ja sillä pitää pärjätä. Aloitin työnteot 15 vuotiaana eikä keftynyt eläkettä, sitten vanhempana pantiin opiskelemaan koska sairastuin raskaissa töissä yksinhuoltajana, mies ei edes tunnustanut lastaan. Olin äitini omaishoitajana ja jelppasin muitakin sukulaisia. Olen pyytänyt, että saisin jotakin esimm asumistukea, mutta ei anneta, koska on niitä laiskoja joita elätetään. Poistaisi nyt tämä uusi hallitus sen LUVATUN veron pieneläkeläiseltä.

Vierailija

Lakkasin vastamasta mihinkään nettikyselyihin, kun tiuli outo puhelu. Kun kysyin, mistä on kyse, vastattiin, että olette vastannut johonkin kyselyyn. Ei osannut (halunnut) sanoa mihin. Mietin kuumeisesti, mihin olen vastannut ja olinhan minä johonkin tällaiseen kyllä tai ei-kyselyyn vastannut. Enää en vastaa.

Vierailija

Mä haluan udella käytätkö kesälläkin pikkupöksyjä tai alushousuja? Mun IP:n saa tallentaa. Se on joka kerta eri, mutta siitä jää muistijälki, mistä viesti tuli. 

Vierailija
Vierailija

Vai, että näin minun eläkkeeni on noin 1012 euroa bruttona ja siitä vielä otetaan verot ja sillä pitää pärjätä. Aloitin työnteot 15 vuotiaana eikä keftynyt eläkettä, sitten vanhempana pantiin opiskelemaan koska sairastuin raskaissa töissä yksinhuoltajana, mies ei edes tunnustanut lastaan. Olin äitini omaishoitajana ja jelppasin muitakin sukulaisia. Olen pyytänyt, että saisin jotakin esimm asumistukea, mutta ei anneta, koska on niitä laiskoja joita elätetään. Poistaisi nyt tämä uusi hallitus sen LUVATUN veron pieneläkeläiseltä.

Jos antaa nuorena, tarttis saada eläkettä vanhana. Niinks se on???

Vierailija

Kuinhan monella tavallisella pulliaisella on riittävä eläke tässä maassa? Ei varmaan kaikilla ole varaa loistokkaisiin eläpäiviin.

Vierailija
Vierailija

Kuinhan monella tavallisella pulliaisella on riittävä eläke tässä maassa? Ei varmaan kaikilla ole varaa loistokkaisiin eläpäiviin.

Kaikki on suhteellista. Jos muuttaa Afrikan keski- ja eteläisiin valtioihin, elää suomalaisella eläkkeellä herroiksi ja saa etelän lämmön kaupan päälle. Halpoja maita löytyy lähempääkin, vaikka Viro pudotettaisiin joukosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat